“Rigtig god mad og hyggelig intim stemning”
Anmeldelse af Ristorante Al Caratello

Ristorante Al Caratello
nr. 118 af 19.404 Restauranter i Paris
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Montmartre
Anmeldt 4. april 2018 fra mobile enheder

Jeg fik en pastaret med muslinger, som smagte fantastisk. Desuden fik vi kaffe amaretto og tiramisu til dessert som også var godt. Alt i alt en rigtig god restaurant, som helt sikkert er et besøg værd, hvis man er til det italienske køkken.

Dato for besøg: april 2018
Tak, 744idac

Anmeldt 22. juni 2017 fra mobile enheder

Vi spiste på restauranten om aftenen. Det er en dejlig hyggelig lille restaurant. Betjeningen er venlig, god og service virker som en selvfølgelighed. Maden er ganske fin dog uden at være prangende. Vi hyggede os godt og kan anbefale stedet.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, Flemming T
Anmeldt 17. august 2015 fra mobile enheder

Maden smagte fantastisk, god betjening og hyggelig intim restaurant, placeret væk fra større og mere trafikeret veje. Vi ente med at spise her flere dage og fortrød hver gang vi ikke gjorde!

Dato for besøg: august 2015
Tak, Connector591870
Anmeldt 29. juli 2015 fra mobile enheder

Vi havde læst mange gode anmeldelser på denne restaurant og havde således store forventninger. Intet dårligt om betjening den var god, men allerede ved starten med tradionel bruschetta blev vi meget skuffet idet denne var uden nogen former smag. Vores pastaret indeholdt alt alt for meget tyk væde og som medførte smagen af væden blev alt for overdreven og ovennævnte kombineret med vi købte deres bedste hvidvin, som blev serveret alt for varmt, gjorde aftenen til stor skuffelse. Thomas

Dato for besøg: juli 2015
1  Tak, Thomas B
Anmeldt 26. juli 2015 fra mobile enheder

Besøgte denne efter anbefaling fra lokal boende. Fantastisk god og veltilberedt mad til yderst fornuftig pris. Kom tidligt, hvis ikke du har reserveretbord, da den er populær og hurtigt bliver fyldt op. Rigtig god service, dog blev vores ene ud af tre bestilte desserter glemt, men kom meget hurtigt, da vi efterlyste den. En noget uerfaren tjener kendte ikke forskellen på cappuccino og en cafe latte ved serveringen, men dette skyldtes formentligt det store rykind af gæster og ødelagde bestemt ikke helhedsindtrykket af restauranten. Vi vender helt sikkert tilbage i løbet af vores ferieuge i Paris.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Liw07

Rejsende, der kiggede på Ristorante Al Caratello, kiggede også på

Paris, Ile-de-France

Har du været i Ristorante Al Caratello? Fortæl om dine oplevelser!