“Tartar eller Burger”
Anmeldelse af Il Etait Un Square

Il Etait Un Square
Book med
Il Etait Un Square er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 10 af 17.892 Restauranter i Paris
Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 21. oktober 2017 fra mobile enheder

Umiddelbart virker det som en speciel kombi med tartar eller burger, men lad dig endelig ikke snyde. Uanset hvad du vælger er det smagfuldt og lækkert. Venlig og høflig betjening uanset om huset er fuldt. Maden kommer hurtigt. Hvis man ikke er til tartar så bed om at burgeren er Well-done.

Tak, Jacob L

Anmeldt 11. juli 2017 fra mobile enheder

På familieturen til Paris kiggede vi som altid, på TripAdvisor, hvor "Il était un square" poppede op som nr 5 ud af 14.458 spisesteder med over 1.200 anmeldere.... De er åbenbart kendt for deres lækre burgere med smeltet ost over sig og hold da op en lækker smagsoplevelse der mødte os....

Vi havde oprindeligt booket bord til 20.30 men ringede og spurgte om de kunne klare os til 19.30 istedet. Prompte blev der sagt ja selvfølgelig og da vi ankom til restauranten mødte (tror der var ejeren) os med et smil, gav pænt hånd og spurgte om ikke vi lige var dem der havde ringet for 20 min siden. Allerede der vidste man at det her ville blive godt

Ejeren kom med menukortet og gennemgik det fra ende til anden og var utroligt engageret (han undskyldte endda over hvis han så lidt træt ud - han havde fået tvillinger for 14 dage siden)

Vi bestilte alle 3 en "The Max" burger der kom med super tilberedte og hjemmelavede pomes frites samt en lille salat til....

Super betjening og smilende samt veltalende (også på engelsk) tjenere der gjorde sit for, at vi følte os godt tilpas

Selv ketchuppen var en lækkerhed i sig selv, som vi ikke havde fået før....

Husk at have drikkepenge med i kontanter da de ikke så godt kunne lave "højere" regninger på visa kortet.

Vi betalte 463,- for 3 personer inkl drikkevarer hvilket er en ganske god (billig) pris for disse luksus burgere

Kan 100% anbefales og der var også mange andre ting end burgere på menukortet

Tak, Jacob W
Anmeldt 20. februar 2017

Helt fantastisk service, og endnu bedre mad! Burgeren var perfekt, og stemningen var fantastisk. Vi er meget glade for, at vi valgte og besøge stedet.

Tak, vallentin2017
Denne anmeldelse er oversat fra English. Se original
Anmeldt 19. december 2016 fra mobile enheder

Bedste burgere og tatar. Gode pomfritter. Sjov ejer. Selv min kone vil gerne spise middag med mig på dette hyggelige sted. Hvad mere kan man bede om?

1  Tak, BertV22
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på English om www.tripadvisor.co.uk. Se original
Denne anmeldelse er oversat fra English. Se original
Anmeldt 14. december 2016 fra mobile enheder

Dette er min anden anmeldelse i to år, hvilket skyldes, at jeg bliver ved med at vende tilbage til denne enestående restaurant. Tro mod deres konstante higen efter kvalitet og kundetilfredshed har ejerne af Il Était Un Square tilføjet endnu en kreativ hamburger og flere andre retter, som er værd at udforske. To røde vine er også blevet tilføjet for nyligt, og begge er udsøgte.
Stadig en af de bedste restauranter i Paris.

1  Tak, JamilFarah

Rejsende, der kiggede på Il Etait Un Square, kiggede også på

Paris, Ile-de-France
Paris, Ile-de-France

Har du været i Il Etait Un Square? Fortæl om dine oplevelser!