“Dejligt roligt hotel”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 9 websites mere!
First Hotel
Vurderet som nr. 291 ud af 1.803 hoteller i Paris
Anmeldt 27. juni 2016

Dejligt hotel beliggende i roligt kvarter få minutters gang fra Eiffeltårnet.
På modsatte side af vejen findes Metrostation Cambronne der hurtigt tager dig ind til centrum.
Velisoleret værelse så man hører ikke metroen selv om den her kører over jorden.
God seng og pænt stort badeværelse. Savnede kun skabsplads.
Vil man gå meget i byen bør man måske finde et hotel nord for Seinen eller leve med taxaregningen og til gengæld sove godt.
Venligt personale der talte perfekt engelsk.
Prøvede ikke morgenmaden.

Værelsestip: Bed om værelse på 4 eller 5 sal, her er der fri udsigt til Eiffeltårnet.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Juni 2016, rejste med venner
Tak, DrBuddyRydell
Valérie V, Directeur général hos First Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. juni 2016

Patrick, Du har ret, First hotel er ideelt beliggende i nærheden af Eiffeltårnet og mange andre attraktioner! Vi ville være rigtig glade for at have dig tilbage! Med venlig hilsen, Valerie

Anmeldt 20. september 2015

Fint lille hotel med flotte værelser i flot design. Ro på gangene. Sødt og smilende personale. God morgenmad. God beliggenhed tæt ved cafeer og restauranter og lige over for Metrostation, som man ikke hørte. Vil vælge det igen.

• Overnattede: September 2015, rejste som par
Tak, henningjensen
Valérie V, Directeur général hos First Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. september 2015

Kære Henningjensen, Vi er glade for at se, at du virkelig elskede vores hotel og vores tjenester !!
Tak for din tid og for at dele din "First" oplevelse på TripAdvisor.
Vi ser virkelig frem til at byde dig velkommen igen i dit nye parisisk hjem!
Varmeste hilsener, Valérie

Anmeldt 17. august 2015

Vi var i Paris på min 25 års fødselsdag og ønskede at gøre noget ekstra ud af det, uden at skulle betale kæmpe summer. Dette hotel er et godt kompromis - rigtig dejligt værelse, der er til at betale !

• Overnattede: Juli 2015, rejste som par
Tak, jeanett2015
Valérie V, Responsable réception hos First Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. august 2015

Kære Jeanett,

Tak fordi du valgte vores hotel for at fejre din 25 års fødselsdag! Tak så godt for at tage tid til at dele dine erfaringer på Tripadvisor.
Vi vil være glade for at byde dig velkommen snart til din næste stop i Paris ... til din nye parisisk hjem!

Venlig hilsen
Bénédicte

Anmeldt 11. juni 2015

Godt hotel med en fin beliggenhed til alle seværdighederne.
Er man i Paris for første gang, kan dette hotel absolut anbefales.
F.eks. var der ca. 6 km afstand til Triumfbuen, hvilket er en fin gå afstand.

• Overnattede: Juni 2015, rejste som par
Tak, lhherman
Valérie V, Directeur général hos First Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. juni 2015

Kære inherman, tak for at have tildelt den maksimale score, og vi er virkelig glade for at have deltaget i succes for dit parisisk ophold. Vi håber at se dig snart. hjerteligt. Valérie

Anmeldt 14. april 2015

I forhold til placering og værelsets indretning holdt op imod prisen, har man ret til at være skuffet. Nuvel, værelset ser da nyt ud, men de billeder som er tilgængelige, får det hele til at se lidt større ud end det er.

Betjeningen er i orden og der tilbydes en shuttle ordning til CDG mod betaling.

• Overnattede: April 2015, rejste som par
Tak, 27kungodt
Valérie V, Directeur général hos First Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. april 2015

Kære 27Kugodt, Vi beklager, at vores hotel ikke svarede til dine forventninger. I fremtidige ophold, inviterer vi dig til at booke et større rum som vores overordnede eller suiter, der tilbyder en anden komfort. Vi håber at genvinde din tillid fremtidige ophold. hjerteligt. Valérie

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Paris
Eiffeltårnet/Hôtel des Invalides
Hotel Gustave
Nr. 459 af 1.803 i Paris
225 anmeldelser
Vis priser

Har du været i First Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om First Hotel

Nr. 161 forretningshotel i Paris
Nr. 196 luksushotel i Paris
Nr. 223 romantisk hotel i Paris
Nr. 261 familiehotel i Paris
Prisområde: 856 kr.-1.861 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — First Hotel 4*
Antal værelser: 43
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på First Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
1st Hotel

Er dette din TripAdvisor-registrering?