“Fantastisk pizza, den bedste jeg har fået siden Italien”
Anmeldelse af Pizza Julia

Pizza Julia
nr. 141 af 19.135 Restauranter i Paris
Køkkener: Pizza
Kvarter: Bastille/Oberkampf
Kvarter: Bastille/Oberkampf
Anmeldt 18. december 2016 fra mobile enheder

I løbet af vores tur til paris begyndte vi at hungre efter ikke-fransk mad efter en uges tid. Vi fandt Pizza Julia og gik en time for at komme dertil og for at samle appetit. Vi fik champignon pizza, der var fantastisk. Vi gik derfra og ønskede, at vi havde gået mere så vi kunne have spist en anden pizza. Vi vil helt sikkert vende tilbage og kan ikke rose Giovanni nok. Der er en grund til, at han har alle de priser og hædersbevisninger han har udstillet. Besøg og smag selv!

Tak, ksomani2
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original

Anmeldt 4. december 2016 fra mobile enheder

En af de bedste pizzaer jeg nogensinde har smagt. Skal besøges, år du er i nærheden af la Bastille. Venlig betjening, fantastisk smag!

Tak, Elias A
Anmeldt 19. november 2016 fra mobile enheder

Vi var indlogeret tæt på dette lille sted... og vi var sultne. Vi var på vores vej hjem, da vi opfangede en duft af bagt pizza nede ad gaden. Duften var uimodståelig og vi var nødt til at få en. Vi fik en frisk mozzarella, roquette, cherry tomater og balsamico. De gav os en elektronisk bipper til at give besked, når pizzaen var klar. Denne pizza var en af de bedste jeg har prøvet. Sådan. Jeg var ked af at min kæreste og jeg kun fik en enkelt pizza, og at den var blev spist op så hurtigt. Vil anbefale dette sted af hele mit hjerte!

2  Tak, ramikushnir
Anmeldt 27. oktober 2016

Jeg fik den bedste veganske pizza hos Pizza Julia! Der var en fantastisk vegansk ost på toppen og prisen var rimelig!
Anbefalet 100 %!

1  Tak, ClaireD3505
Anmeldt 20. oktober 2016 fra mobile enheder

Madens kvalitet her er fantastisk. Alle ingredienser er friske og meget velsmagende.
Da butikken er meget lille, 3 pladser indenfor, tog vi pizzaen tilbage til hotellet.
Personalet er meget venlige og vi fik en gratis drink.

1  Tak, TMc511
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.en.tripadvisor.com.hk. Se original

Rejsende, der kiggede på Pizza Julia, kiggede også på

Paris, Ile-de-France

Har du været i Pizza Julia? Fortæl om dine oplevelser!