“Skøn mad på restauranten”
Anmeldelse af Bar Italia Brasserie

Bar Italia Brasserie
nr. 67 af 19.000 Restauranter i Paris
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Operaen/Børsen
Anmeldt 6. juli 2017 fra mobile enheder

Skøn mad og skønne omgivelser. Meget sødt og hjælpsomt personale der gjorde vores besøg til en skøn oplevelse for hele familien

Tak, vandkunstneren

Anmeldt 15. april 2017 fra mobile enheder

Endnu en god oplevelser i nederste del af montmartre mod operaen i en lille gade. Super mad og betjening til en attraktivt pris synes vi.

1  Tak, Mpoulsgaard
Anmeldt 16. maj 2016 fra mobile enheder

Hyggelig lille restaurant med virkelig god mad og god betjening. Vi delte en kombi-antipasti til forret og blev så mætte, at vi desværre ikke havde plads til raviolien - så vi bliver nødt til at
komme tilbage.

Tak, Guide602770
Anmeldt 21. marts 2016 fra mobile enheder

Har efterhånden været i Paris en del gange MEN dette var første gang og bestemt ikke sidste gang. Hold nu op hvor en god oplevelse, betjeningen, stemningen og ikke mindste maden. Kan kun anbefale dette sted og jeg komme bestemt tilbage igen selv og sikkert igen i morgen

Tak, Martin L
Anmeldt 21. marts 2016 fra mobile enheder

Lille fin intim restaurant som varmt kan anbefales. Betjeningen er i top.
Mad og vin super lækker, og til rimelig fair pris.

Tak, Nich75

Rejsende, der kiggede på Bar Italia Brasserie, kiggede også på

Paris, Ile-de-France

Har du været i Bar Italia Brasserie? Fortæl om dine oplevelser!