Åben i dag: 09.00 - 18.00

Google
Sådan kan du opleve Louvre-museet (Musée du Louvre)
fra 67,67 $
fra 51,06 $
fra 35,04 $
fra 120,84 $
Anmeldt d. 3. juli 2016

besøgte museet i juli måned 2016.
Vi var der ved åbningstid, og fik derfor rigelig plads på museet.
Det er en utrolig samling af nogle af verdens bedste kunstnere.
kan varmt anbefales

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, 567PeterA
Anmeldt d. 28. juni 2016 fra mobile enheder

Planlægning planlægning, hvis man har bare lidt man vil se, 1 dag er slet ikke nok. Ikke så super egnet for børn, men det ved man nok på forhånd ;)

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, danesonvac
Anmeldt d. 22. maj 2016 fra mobile enheder

Planlæg hvad I vil se ellers går man rundt på må og få. Meget stort. Vi ville bla.a. se det sted hvor filmen spøgelser fra Louvre optaget. Det var der ikke rigtig nogen der kunne hjælpe med. Brønden er der ikke.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Hanne B
Anmeldt d. 18. maj 2016

Vi havde glædet os til at se Louvre Museet og især Mona Lisa, næsten ingen kø og vi var hurtig inden for i den meget flotte glas trekant ( skal ses både i dags lys og om aftenen ) Det er virkelig en flot bygning og kæmpe stort....vi var der kun kort tid, for da vi kom ind i rummet med Mona Lisa, fik vi nok....rummet var helt fyldt op, og INGEN respekt for kunstmærket, besøgende skubbede og kæmpede for at tage billeder af hinanden eller selfie. Det havde været en helt anden oplevelse, hvis der var "ingen foto" i hele museet eller bare i rummet med Mona Lisa.

Dato for oplevelse: juni 2015
Tak, 6800-Varde-2016
Anmeldt d. 24. april 2016 fra mobile enheder

En guide havde på forhånd advaret om at man ikke kan nå det hele på en dag og at man er mættet af indtryk efter 3 timer. Det stemte helt overens med min oplevelse. Ingen tvivl om Louvre's wauw factor. Udstillingerne er flotte og selve bygningen er bare fænomenal. Men udse hvilke ting i Louvre du bare skal se. For det vil tage dig dage at komme igennem alt, hvis det overhovedet kan gøre det. Og være obs på at det kan være svært at finde rundt.

Faktisk er det at finde rundt den eneste grund til jeg ikke giver 5 stjerner. For skiltning er de altså ikke gode til.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Nicolai L