“Min yndlingsplads i Paris”
Anmeldelse af Place des Vosges

Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Nej
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Anmeldt 3. december 2015

Hvis man er i Maraiskvarteres skylder man sig selv at læge vejen forbi Place des Vosges for det er en af de smukkeste og mest harmoniske pladser jeg har set.

Tak, ErikMollerMadsen
Filtrér

Anmeldt 15. september 2015

Skønt område som benyttes af Paris lokale befolkning til nydelse og afslapning. Fine omgivelser med små skønne butikker.

Tak, karsten1960
Anmeldt 1. juni 2015

Pladsen er hyggelig og med mange lokale der tilbringer tid der. Børn leger eller spiller boldm og omkring pladsen - på to sider - er der hyggelige restauranter og barer. På nordenden ligger et meget hyggeligt hotel "Pavillion de la Reine" ligesom Victor Hugo har boet i et af husene.

Tak, Johannes4300
Anmeldt 19. april 2015

Pladsen er så smuk og fredfyldt. Victor Hugo boede i nr. 6 og der er et museum, som man kan besøge. Mange spiser deres frokost i parken og man kan tage en lille lur i græsset inden man igen bevæger sig ud i byen. Der er virkelig dejligt.

Tak, Lone26
Anmeldt 15. marts 2015

Flot sted og typisk for byen. Var her en regnvejsdag, men kunne gå tørskoet på det overdækkede fortov med de mange vælvinger. Stedet er bl.a. kendt for et museum, der omhandler Victor Hugo. Det er ikke så stort, og det koster heller ikke noget at komme ind. Pladsen selv er både stor, pæn, og velplejet.

3  Tak, KimBjoern

Rejsende, der kiggede på Place des Vosges, kiggede også på

Har du været i Place des Vosges? Fortæl om dine oplevelser!