Meddelelse fra Tripadvisor:In the context of the COVID-19 outbreak and due to the government health measures recently announced, the Eiffel Tower will be closed to the public until further notice as of Friday 30th October 2020.
Åben i dag: 10.30 - 17.30

Google
Sådan kan du opleve Eiffeltårnet
fra 38,80 $
fra 89,82 $
fra 40,72 $
fra 63,59 $
Anmeldt d. 27. juni 2016

Eiffelttårnet er en imponerende konstruktion der tager sig endnu bedre ud med lys på om natten end om dagen.
Bestil billet online inden du kommer og spring 1 kø over.

1  Tak, PS4000
Anmeldt d. 25. juni 2016 fra mobile enheder

Det ligner nøjagtig hvad alle har set i tv, på postkort osv. Naturligvis er det "stort" at se det i virkeligheden, men så heller ikke mere. Køen for at komme op i det er meget lang, specielt på en varm sommerdag. Personligt er der mange andre til jeg hellere vil bruge min tid på.

Husk i øvrigt at området omkring Eiffeltårnet er fyldt med sælgere, lommetyve, og det der er værre. Så pas rigtig godt på.

Tak, johnkK6911WK
Anmeldt d. 17. juni 2016 fra mobile enheder

Et "must see" når man er i Paris. Området emmer af romantik og historie og det imponerende tårn kan stadig betage mig. Bemærk at der kan være ekstrem lang ventetid på at komme op med elevatorerne, så husk drikkelse mens du står i kø.
Der er ekstremt mange gadesælgere i området som kan være meget nærgående og ubehagelige.

1  Tak, Morsing_DK
Anmeldt d. 8. juni 2016 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse som er et must, når man er i Paris. Men ligeså spændende det er at være oppe i tårnet, kan det anbefales at finde en god plads på græsset et sted i området og bare nyde tårnet, både i dagtimerne men særligt også om aftenen, hvor det hver time blinker med lys.

Tak, Neumann87
Anmeldt d. 7. juni 2016 fra mobile enheder

Højdeskræk.Var med min hustru og mit barnebarn helt oppe.Stod en time i kø for et købe billet og komme til elevatoren til 1 afsats.45 min til anden afsats,for megen ventetid men ok.En 30-40 min venten for at komme helt op der ikke der op igenholdt jeg op med at kigge ud det er fan.... højt oppe.Flot flot udsigt men skulle ikke ud til kanten .Meget meget kø for at komme ned igen.
Overvandt min højdeskræk den dag
men skal ikke der op igen.

1  Tak, Jørgen H