Åben i dag: 09.30 - 21.45

Google
Sådan kan du opleve Musée d'Orsay
fra 89,54 $
fra 120,14 $
fra 65,81 $
fra 42,17 $
Anmeldt d. 27. maj 2016

Stor og varieret samling. Interessant at se tidlige malerier af kendte kunstnere. Restauranten et besøg værd.

Tak, 750falk
Anmeldt d. 22. maj 2016 fra mobile enheder

Her fik vi virkelig mulighed for at se en stor samling af Monet malerier som vi ikke vidste eksisterede og alle de kendte.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Hanne B
Anmeldt d. 18. maj 2016

Vi havde glædet os meget, og blev bestemt ikke skuffede. En pragtfuld samling af nogle af de bedste kunstnere, vi holder af.

Tak, OleAmby
Anmeldt d. 17. maj 2016

Gensynet efter 25 år levede helt op til forventningerne .Bygningen i sig selv er imponerende arkitektur, både ude og inde.
Kunstværkerne er fantastiske - impressionister på 5. sal og Art Nouveau på 2 andre etager kan man let bruge et par timer på. Og der er meget andet...
Bestil billet hjemmefra Så kommer man ind af en speciel indgang, uden kø. Og billetten er gyldig i 3 måneder

Tak, marianne r
Anmeldt d. 2. maj 2016

Mange mennesker - meget fin kunst - dejligt rumligt museum med forskellig spændende kunst - kan varm anbefales - selv om man ikkee er meget kunstinteresseret

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, kerstinm144