“Fantastisk ”

nr. 5 af 17.881 Restauranter i Paris
Kvarter: Montmartre
Kvarter: Montmartre
Anmeldt 12. maj 2017 fra mobile enheder

Helt sikker et besøg værd, man bliver modtaget med et smil, betjening og maden er helt i top. En lille restaurant ned en fantastisk hygge og stemning

2  Tak, Helle A

Anmeldt 15. april 2017 fra mobile enheder

Forventningerne var store men blev 100 % indfriet. Mega hyggelig aften i 2. Seating kl 21.00 sammen ca 20 andre i stue etagen og 15 mere i kælderen. Vi sad tæt og kom naturligt i snak men vores 'naboer'
Vi - 3 personer - delte 6 retter og en flaske rosevin der samlet løb op i simple € 110. Fantastisk mad og forrygende betjening. Tak til Roland og broderen.

2  Tak, Mpoulsgaard
Anmeldt 12. april 2017

Fandt denne restaurant på Tripadvisor, og bestilte i god tid, hvilket er en rigtig gode ide, da der er begrænset antal pladser oppe, man kan også sidde i en kælder, men jo ikke så hyggeligt. Vi ønskede en restaurant som ikke tilbød de traditionelle bøffer og pomfritter.
Vi valgte 8 retter til deling, som blev serveret hen over1,5- 2 timer, og hver ret var en smagsoplevelse i sig selv, ja selv brødet, er fantastisk, det viste sig også af den ene af de 2 brødre, som ejer stedet, er udannet bager.
Alt i alt en fantastisk oplevelse, både madmæssigt, men også atmosfæren i restauranten er unik.
Stedet kan klart anbefales.

1  Tak, oschmitto
Anmeldt 23. februar 2017 fra mobile enheder

Besøgte restauranten en torsdag aften uden resevation. Fin modtagelse, hyggelig atmosfære. Delte bord med tre franske piger som vi blev introduceret til af tjeneren. Maden var fin til prisen men det var totaloplevelsen, der trækker op. Service ud over det sædvanlige i det prisleje.

2  Tak, Klaus Dalsgaard H
Anmeldt 15. februar 2017

Service i superligaen, hyggeligt intimt lokale, og maden var fantastisk, og stedet summede af god stemning.

2  Tak, Allan H

Rejsende, der kiggede på Les Apotres de Pigalle, kiggede også på

Paris, Ile-de-France

Har du været i Les Apotres de Pigalle? Fortæl om dine oplevelser!