“Lækker mad og fantastisk betjening”
Anmeldelse af Les Antiquaires

Les Antiquaires
Book med
Les Antiquaires er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 286 af 17.628 Restauranter i Paris
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Eiffeltårnet/Hôtel des Invalides
Anmeldt 24. april 2017 fra mobile enheder

Det er en fantastisk hyggelig og god restaurant, der er god stemning og tjenerne havde god tid til at hygge om gæsterne. Jeg fik en Ribeye steak og min kæreste bestille noget pasta med skinke og rucola og det er noget af det bedste mad vi har fået under vores ophold. Det er helt sikkert et besøg værd hvis man er i Paris.

Tak, Jacob J
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 27. februar 2017 fra mobile enheder

Min familie og jeg besøgte denne franske bistro, og nød en tapas, en salat og en bøf. Det hele smagte rigtig dejligt.
Servicen var helt i top, og stemningen var hyggelig og meget parisisk.
En rigtig dejlig oplevelse og klart en anbefaling værd.

Tak, Anne G
Anmeldt 1. januar 2017 fra mobile enheder

Typisk fransk bistro med klassisk menu og dagens tilbud. Fantastisk stemning og god betjening. Book bord. Der er rift om pladserne. Er du misfornøjet så sig det. Du bliver taget alvorligt

Tak, Claude L
Anmeldt 4. december 2016 fra mobile enheder

Helt gennemført fransk bistro fantastisk stemning god betjening samt vel afstemt kort til stedet
Fantastisk mad god smag samt fine portioner

Tak, carstenlindsted
Anmeldt 25. december 2015 fra mobile enheder

Fandt stedet tilfælfdigt på en lille gade, godt gemt. Stedet er meget fransk, med alt hvad det indebærer. Hvis man husker på at den franske tjener ikke er unødvendig og overdrevet høflig, men pæn og ordentlig på sin egen franske facon, så er det virkelig et hyggeligt sted fik en rigtig god bacon cheese burger. Pomfritterne glemmer jeg ikke så let igen, og måske jeg vil komme tilbage netop på grund af dem.

Tak, Lars G

Rejsende, der kiggede på Les Antiquaires, kiggede også på

Paris, Ile-de-France

Har du været i Les Antiquaires? Fortæl om dine oplevelser!