“Fremragende mad, velsmagende”

Køkkener: Fransk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Fremragende mad, velsmagende og autentisk, dejlig, hurtig og professionel betjening, kan varmt anbefales

Tak, Larsen62

Anmeldt 15. juli 2020 fra mobile enheder

La Cave oser af fransk når det er bedst.

Vi var heldige at få et bord indenfor, da der var fuldt hus både udenfor og indenfor.

Betjening er som den skal være i Frankrig. Lidt arrogance men alligevel føler man sig velkommen. Der var et par unge tjenere, som kunne engelsk.

Maden var fantastisk. Vi fik hhv snegle og foi gras til forret og lam hhv bøf til hovedret.

Forretterne var verdensklasse. Hovedretter ok. Men lidt for nemt at vi fik samme tilbehør. Derfor kan vi ikke give 5 stjerner, men kun 4.

Til dessert fik vi en creme brulée som sad lige i skabet.

Hvis du kommer til Epernay, så er La Cave et godt og sikkert valg.

Tak, 209ren_b
Anmeldt 30. maj 2019 fra mobile enheder

Min kone og jeg spiste sammen med et vennepar gourmand menu på La Cave og fik en kulinarisk oplevelse.

Alt fra de gratinerede østers over fisken og anden til osten og creme bruleen var perfekt tilberedt og smagte fantastisk. Vi fik champagne menu, bestående af fire glas, som alle var afstemt til menuen.

Betjenningen er er effektiv og professionel og maden kom med passende intervaller uden ventetid.

Hele herligheden kosten €300, hvilket vi synes var rimeligt kvaliteten og servicen taget i betragtning.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, FinnV_12
Anmeldt 1. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi fandt den ved et tilfælde, rigtig god mad og hurtig servering, de har et godt frokost tilbud, skal det være mere er der er bredt udvalg både på mad og vin
Selvfølgelig et Champagne kort

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, PerC43
Anmeldt 10. juli 2018 fra mobile enheder

God mad, mulighed for både a la carte og tre retters i forskellige prisklasser.. Man sidder meget tæt med andre borde men personalet er søde og atmosfæren er meget afslappet..

Dato for besøg: juli 2018
Tak, trinel250

Rejsende, der kiggede på La Cave à Champagne, kiggede også på

Har du været i La Cave à Champagne? Fortæl om dine oplevelser!