256 $
250 $
Besparelsesbesked! 17 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 17 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 302 $ pr. overnatning.

134 $
115 $
  • Bar/lounge
Book nu, betal under opholdet
294 $
232 $
160 $
  • Morgenmad inkluderet
Besparelsesbesked! 17 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 17 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 192 $ pr. overnatning.

Hotel Burdigala(Bordeaux)
Gratis afbestilling indtil d. 28/07
232 $
214 $
83 $
66 $
Besparelsesbesked! 25 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 25 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 88 $ pr. overnatning.

48 $
45 $
Hotels.com
414 $
346 $
  • Pool
Besparelsesbesked! 16 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 16 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 411 $ pr. overnatning.