Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.356)
Filtrer anmeldelser
2.356 resultater
Medlemsvurdering
702
1.027
420
138
69
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
702
1.027
420
138
69
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 2.356 anmeldelser
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 18. august 2011

Meget, meget skuffet over dette hotel. Jeg reserverede det, fordi det var en smule billigere end Premier Manor Royal, hvor jeg normalt bor.
Det er ikke nær så flot som Premier, som jeg i bakspejlet, skrivende fra min frygteligt flade madras, ville ønske, at jeg havde spenderet 3 pund mere for at kunne bo på.
Jeg er irriteret over, at jeg bestilte dette hotel, uden at vide, at parkering IKKE er inkluderet - det var ikke tydeligt at se på webstedet ved bookingen.
Da jeg gav udtryk for min utilfredshed ved receptionen, blev jeg muggent vist til en computerskærm, som faktisk viser ikoner af faciliteter på hotellet, hvoraf den ene er parkeringsplads - men du er faktisk nødt til at klikke på dette ikon for at se betalingen - hvorfor ikke vise parkeringsafgiften ærligt og tydeligt?
Værelset er lille, trist, dårligt oplyst - og har kun et brusebad.
Et lille tv og en hård stol, som ville være på sin plads i en nedslidt skolekantine.
Gulvtæppet

Tak, Bimbibou
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 2. juli 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juli 2017, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
GMibis1889, General Manager hos Ibis London Gatwick Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 29. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
GMibis1889, General Manager hos Ibis London Gatwick Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede 1. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 29. juni 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
GMibis1889, General Manager hos Ibis London Gatwick Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 26. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
GMibis1889, General Manager hos Ibis London Gatwick Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser