Anmeldt 28. april 2017

Hurtig indtjekning og smilende personale. Dejligt stort værelse. Desværre havde vi fået værelse med udsigt til baggård/tag. Eftersom vi var der 3 overnatninger kunne vi godt have ønsket en anden udsigt. Lækker morgenmads buffet. Hotellets egen bar var ikke opvarmet så vi blev kun til en pint. Gå lidt ned af gaden til Oshea´s bar og restaurant, hyggeligt sted med live musik om aftenen.
Lufthavnsbussen standser lige udenfor hotellet.

• Overnattede: april 2017, rejste som par
Tak, Wila58
Anmeldt 25. marts 2017 fra mobile enheder

Megen god beliggenhed tæt på O'Connel Street. På Talbot Street er der pænt med butikker. Personalet på hotellet er yderst imødekommende, venlige og hjælpsomme. Værelserne er store, har gode senge. Der er pænt og rent. Der er kaffe og the på værelset. Der er wifi på værelset.

Overnattede: marts 2017, rejste med venner
Tak, Clemme1
Anmeldt 18. januar 2017

Hotellet ligger perfekt, værelserne er store og rene. Hvis man er nervøs for støj, kan man bestille værelse mod gården.
Det har en meget stor og lækker morgenmadsbuffet og personalet er meget venlige. Et hotel vi gerne kommer tilbage til.

Overnattede: januar 2017
Tak, KirstenS84
Anmeldt 10. december 2016

Vi var meget spændte på at bo på dette hotel. Havde læst mange forskellige vurderinger. Ikke alle var lige positive. Men vi blev glædeligt overrasket. Hotellet var super godt. Værelset var som det skulle være og morgenmaden super god og der er masser at vælge imellem. Er man bange for at få et værelse ud til jernbanen så skriv til hotellet og spørg efter et stille værelse. Vi hørte intet til jernbanen.
Fra lufthavnen tages bus 747 som standser lige ud for hotellet (25 minutter). Og når turen går hjem så tages bussen lige rundt nærmeste hjørne ca. 3 minutters gang. 10 euro for en returbillet.
Vi kan kun sige positive ting om dette hotel. Og man kan gå til det meste også når man er omkring de 60 år.

Værelsestip: Skriv til hotellet hvis du vil være sikker på et værelse væk fra jernbanen
  • Overnattede: december 2016, rejste som par
Tak, Jimmi22
Anmeldt 20. oktober 2016

Når man går rundt i det gamle dublin så ser man måske ikke lige så meget variation, spm man går når man kommer ud i den anden ende. Og talbot street er en gade der rummer lige det. Hertil er den proppet med mange billige spisestedet, samt en del shopping. Hotellet ser ud til at være noget af det bedre, dog slidt i alle kanter på værelset. Hvis man kan leve med det, så er det et super sted, med god morgenmad og fair pris.

• Overnattede: oktober 2016, rejste med familie
Tak, Trine A