Anmeldt d. 25. oktober 2016 fra mobile enheder

Var på hotellet i en forlænget weekend med gode arbejdskolleger. Hotellet lå i gå afstand til det meste. Glimrende morgenmad og en god bar til senere på dagen. Det var pænt og rent og ikke slidt på nogen måder. Kunne sagtens finde på at bo der en anden gang.

Dato for ophold: oktober 2016
Rejsetype: Rejste alene
1  Tak, CARSTEN A
Anmeldt d. 15. september 2016

Best Western ok standard, super placering I byen, for enhver aktivitet. Trafik er let tilgængelig, og snart sagt alle buslinier, har stoppested I 5 min. gåafstend. Shopping er på same vis nemt, og transporttiden til alle de væsentlige attraktioner I Dublin er I gå afstand, på ikke over 30 min.

Dato for ophold: september 2016
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
1  Tak, Christen G
Anmeldt d. 6. august 2016

Hotellet ligger lige udenfor AirLink busstopstedet når man kommer fra lufthavnen. Deres wifi er extreme god. Værelset var lille, meget lidt plads ved siden af sengen som er kortere end 2m. Der var pænt rent, overalt, meget stille værelse nr, 543. Det eneste der manglede var et lille køleskab. Jeg vil helt sikkert vælge dette hotel en anden gang. Hotellet ligger ikke i pub 'kvarteret' så der er stille omkring det. Der er dog ikke særligt lang til en hyggelig pub, lige rundt om hjørnet.

Dato for ophold: august 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
2  Tak, mnrgrd
Anmeldt d. 2. august 2016 fra mobile enheder

Dejligt hotel med venligt personale og en rigtig god beliggenhed, rundt om hjørnet ligger gågaden, så det er meget centralt. Rent og moderne værelse, der dog er ret småt, men hvis tiden alligevel går ude i byen betyder det ikke noget. Rigtig god morgenmads buffet.

Dato for ophold: september 2015
1  Tak, Birgitte H
Anmeldt d. 12. marts 2016 fra mobile enheder

Et godt hotel, der ligger centralt i byen med gode forbindelser til lufthavnen.
Værelserne er små; men pæne. Lige uden for hotellet finder du alle sightseeingbusserne, ligesom du nemt kan gå til den indre byen og mange af seværdighederne.
Der er også gode restauranter lige om hjørnet.

Dato for ophold: marts 2016
1  Tak, HHC80