Anmeldt 15. september 2016

Best Western ok standard, super placering I byen, for enhver aktivitet. Trafik er let tilgængelig, og snart sagt alle buslinier, har stoppested I 5 min. gåafstend. Shopping er på same vis nemt, og transporttiden til alle de væsentlige attraktioner I Dublin er I gå afstand, på ikke over 30 min.

• Overnattede: september 2016, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
1  Tak, Christen G
Anmeldt 6. august 2016

Hotellet ligger lige udenfor AirLink busstopstedet når man kommer fra lufthavnen. Deres wifi er extreme god. Værelset var lille, meget lidt plads ved siden af sengen som er kortere end 2m. Der var pænt rent, overalt, meget stille værelse nr, 543. Det eneste der manglede var et lille køleskab. Jeg vil helt sikkert vælge dette hotel en anden gang. Hotellet ligger ikke i pub 'kvarteret' så der er stille omkring det. Der er dog ikke særligt lang til en hyggelig pub, lige rundt om hjørnet.

• Overnattede: august 2016, rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
2  Tak, mnrgrd
Anmeldt 2. august 2016 fra mobile enheder

Dejligt hotel med venligt personale og en rigtig god beliggenhed, rundt om hjørnet ligger gågaden, så det er meget centralt. Rent og moderne værelse, der dog er ret småt, men hvis tiden alligevel går ude i byen betyder det ikke noget. Rigtig god morgenmads buffet.

Overnattede: september 2015, rejste med familie
1  Tak, Birgitte H
Anmeldt 12. marts 2016 fra mobile enheder

Et godt hotel, der ligger centralt i byen med gode forbindelser til lufthavnen.
Værelserne er små; men pæne. Lige uden for hotellet finder du alle sightseeingbusserne, ligesom du nemt kan gå til den indre byen og mange af seværdighederne.
Der er også gode restauranter lige om hjørnet.

Overnattede: marts 2016, rejste med venner
1  Tak, HHC80
Anmeldt 15. februar 2016

God beliggenhed, venligt personale, fin service, hvad mere kan man ønske sig.
Værelset var lille, men rent og med alt hvad man har brug for.
Vi var her en uge under Trad Festen i Temple Bar og var godt tilfredse.
Lufthavnsbussen holder lige overfor hotellet.

Værelsestip: Vi boede ud til gaden, men der var fredeligt.
  • Overnattede: februar 2016, rejste som par
Tak, Eranjo