“Overraskende”

The Brazen Head
nr. 100 af 2.910 Restauranter i Dublin
Køkkener: Irsk, Pub
Velegnet til: Lokalt køkken, Barhygge
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 31. maj 2018 fra mobile enheder

Tænke at dette var en turist fælde, men det er faktisk et ok sted med store portioner, irsk på den gode måde

Tak, LindegaardStarup

Anmeldt 26. marts 2018 fra mobile enheder

Troede oprigtigt vi med vilje gik lige i en turistfælde - men blev meget positivt overrasket. God betjening. Dejlig pup-mad. En kylling til salat havde lige tilbragt det meste af formiddagen unødvendigt på panden, men resten af de valgte retter var mere lokale og ramte alle plet. Prisen var helt sikkert i overkanten, men vi betalte med glæde.
Kan varmt anbefales og lidt sjovt at tænke på at der er blevet serveret der siden 1198.

Tak, MortenWKarlslunde
Anmeldt 30. august 2017 fra mobile enheder

Fik frokost derinde, og man kunne klart fornemme den gode atmosfære. Bare forbi det er den ældste pub, er det klart et besøg værd.

Tak, helenesall
Anmeldt 24. august 2017 fra mobile enheder

Der er meget at se på i Brazen Head, mange spændende ting på væggene i de mange intime og hyggelige rum. Også i den hyggelige gårdhave. Der er ufatteligt mange gæster, hele tiden. De to gange vi besøgte pubben i vores ugelange ferie, var det dog muligt at få en siddeplads. Absolut et besøg værd!

Tak, Hanne R
Anmeldt 27. januar 2017 fra mobile enheder

Vil du opleve den ældste pub i Dublin, så er der ikke andet for, end du slår et smut forbi. Maden var god og betjeningen er god.

Tak, randi1963

Rejsende, der kiggede på The Brazen Head, kiggede også på

Dublin, County Dublin
Dublin, County Dublin

Har du været i The Brazen Head? Fortæl om dine oplevelser!