Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.411)
Filtrer anmeldelser
3.411 resultater
Medlemsvurdering
1.603
1.165
416
145
82
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.603
1.165
416
145
82
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 3.411 anmeldelser
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 11. august 2011

Ingen ord kan beskrive et hotel hvor de ansatte påstår støj fra baren er udenfor deres indflydelse.
Klagede kl 2.30 om morgenen: Fik at vide der var ikke meget de kunne gøre eftersom baren var åben 24 timer. Ringede igen kl. 3:30 om morgenen for at få at vide: Hvilken støj?!
Da vi havde forsøgt at drukne støjen med air condition, og efter at have tv tændt for at drukne den og så fyldt vat i ørerne, havde vi ikke noget andet valg end at pakke vores tasker og tage af sted i en taxa kl 3.45 om morgenen!
Forresten boede vi i en hjørnesuite angiveligt den bedste, de havde.
Du kunne ikke betale os for bo på det hotel nogensinde igen, helt bogstaveligt.

8  Tak, Hazel C
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 2 uger siden

  • Overnattede: august 2018, rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Radisson B, Guest Relations Manager hos Radisson Blu Hotel, Glasgow, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 2 uger siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Radisson B, Guest Relations Manager hos Radisson Blu Hotel, Glasgow, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 2 uger siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Denise M, Guest Relations Manager hos Radisson Blu Hotel, Glasgow, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 2 uger siden

  • Overnattede: november 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Denise M, Guest Relations Manager hos Radisson Blu Hotel, Glasgow, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser