“Imponerende bygningsværk”

The Witchery by the Castle
nr. 488 af 2.776 Restauranter i Edinburgh
Køkkener: Fisk og skaldyr, Skotsk, Britisk
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Old Town
Anmeldt 3. april 2018

Vi havde småt med tid og så den så kun udefra, men meget flot, ville gerne have besøgt den inde, men i fuld trav til Edinburgh Castle, næste gang skal vi altså indenfor

Tak, erling m

Anmeldt 10. marts 2018 fra mobile enheder

Et sted hvor de gør meget ud af service niveauet. Med et utal af tjenere der gør deres bedste for at man skal føle sig godt tilpas. Udover det var maden virkelig god, smukt anrettet og lækker til en absolut rimelig pris .

Tak, Berit2305
Anmeldt 9. september 2017

Ind igennem en lille smøge så dukker denne smukke restaurant frem, her bliver du modtaget og ført til bords af et meget smilende og venlig personale. Super lækkert lokale i den gamle stil, fås ikke meget bedrer.
Bestil bord i forvejen en god ide

Tak, John H
Anmeldt 14. juli 2017

Lokalerne i sig selv er så stemningsfyldt, at man kommer ret godt igang. Tjenerne oplyste at huset fra 1600 tallet, og så er man ligesom igang.

Champagnen var boblende, hvidvinen var frisk og sød, rødvinen silkeblød og whiskey'en var spot on.!

Maden var ligeledes rigtig rigtig god. Alt i alt en fantastisk oplevelse.

Tak, AlexanderQuist
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 1. juli 2017 fra mobile enheder

Smuk beliggenhed. Det er en smule pebret for maden, du får. Men at betale for beliggenheden og stemning. Personalet er opmærksomme, men de håndterer ikke særlige ønsker ret godt.

Tak, Alena W
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original

Rejsende, der kiggede på The Witchery by the Castle, kiggede også på

Har du været i The Witchery by the Castle? Fortæl om dine oplevelser!