“Flot”

The Dome
nr. 187 af 2.784 Restauranter i Edinburgh
Køkkener: Britisk
Velegnet til: Forretningsmøder, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: New Town
Anmeldt 17. maj 2018

5-o'clock tee var en stor oplevelse. Meget lækre sandwichs, scones og kager. Ingen i selskabet kunne spise op. Kan varmt anbefales, hvis man skal prøve traditionen for første gang.

Tak, Merete1470

Anmeldt 19. marts 2018 fra mobile enheder

Smukke lokale, lys og blomster. Så fint og velholdt. Meget rimelige priser og god mad.
Også fin lille smuk bar
Selv toiletterne var en smuk oplevelse

Tak, Pia Sophie K
Anmeldt 19. oktober 2017 fra mobile enheder

Er du i Edinburgh så tag forbi The Dome. Det er fantastisk smukt. De havde desværre ikke plads til at vi kunne spise der, men vi besøgt deres bar (Vi var 13 afsted sammen)Det er ikke specielt dyrt deres drinks. Og hvor er det smukt ja selv på toiletterne er der flotte lysekroner, spejle og vaser.

Tak, Zacho37
Anmeldt 31. marts 2017

The Dome er en rigtig god restaurant. Servicen er absolut i top, rigtig god mad og så er omgivelserne fantastisk flotte. Det er en storslået oplevelse at gå ind i bygningen og man oplever næsten et historisk vingesus. Det besøg kan kun anbefales.

Tak, Niels T
Anmeldt 16. juni 2015

Denne restaurant/bar er et "must" når du besøger Edinburgh. En fantastisk oplevelse at gå ind i bygningen og opleve det fantastiske rum. Da vi var der fik vi kun drinks med hurtig servering. Stedet opfordrer til en god stemning med det store kuppelrum, store duftende blomsterarrangementer og nydelige indretning.

Tak, DelGusto

Rejsende, der kiggede på The Dome, kiggede også på

Har du været i The Dome? Fortæl om dine oplevelser!