“Det bliver helt sikkert din farvorit ”
Anmeldelse af The Old Bell Inn

The Old Bell Inn
nr. 206 af 2.487 Restauranter i Edinburgh
Køkkener: Britisk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 5. oktober 2023 fra mobile enheder

Så hyggeligt et sted med søde personaler og meget lækkert mad
Det bedste ved denne pub er at der ikke spilles høj musik så det er muligt at sidde og hyggesnakke over maden og en god øl.
Vi er helt sikkert blevet fan af stedet.

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, Hv170664

Anmeldt 18. september 2017

Meget venlig og imødekommende personale, hyggelig stemning og god mad. Vi kom tilbage til puben næste aften, til en drink.

Dato for besøg: september 2017
Tak, MalgorzataW289
Anmeldt 24. juni 2017

Kroen ligger (heldigvis) et lille stykke vej fra The Royal Mile. Det er en flot pub med en lang bar og mange borde til spisning. Maden er den bedste, som jeg har fået på pub i Storbritanien. Vi spiste der 2 gange. Steaks den enegang og fiah and chips den anden. Begge måltider var meget velsmagende. Når der er fuldt hus, er det et temmelig støjende sted, men med en god og glad stemning. Der er størst chancer for at få et bord før kl. 18.30 og efter kl. 21.00.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, Henning S
Anmeldt 9. oktober 2016 fra mobile enheder

Besøgte stedet med noget familie i oktober 2016. Vi var alle godt tilfreds med maden, men var dog lidt skuffede over de hjemmelavede pomfritter som var bløde og kedelige - eller udemærket oplevelse.
Der var lidt varmt i restauranten!

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, Kathrine M
Anmeldt 4. april 2016

Vi gik ind en lørdag aften og selv om der var godt fyldt og meget travlt, tog personalet rigtigt godt imod os og fandt en bord. Lammeskanken var fortræffelig og kan varmt anbefales.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Ejnar Z

Rejsende, der kiggede på The Old Bell Inn, kiggede også på

Har du været i The Old Bell Inn? Fortæl om dine oplevelser!