Åben i dag: 08.00 - 22.00

Edinburgh City Tour
2 anmeldelser
fra 543,89 $
Anmeldt d. 25. april 2016 fra mobile enheder

Her får man virkelig en sjov oplevelse, hvor ens hjerne bliver testet på de mærkeligste måder. Ungerne husker især tunnelen hvor man får overbalance på en fuldstændig plan flade og oplevelsen øverst i tårnet, hvor de fik lov at lave en bro over Royal Mile og klaskede tilfældig forbipasserende. Skal absolut prøves.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Mari-Ann D
Anmeldt d. 27. marts 2016 fra mobile enheder

Camera obscura er super sjovt for både store og små! 6 etagers aktivitet med illusioner, hologrammer, billeder der forandrer sig, en snurrende tunnel, eksperimenter og meget mere. 4 teenagepiger kunne sagtens få 3-4 timer med at gå rundt derinde, børn vil være svære at få ud derfra. Spændene og utrolig sjovt på samme tid.

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, Helene C
Anmeldt d. 12. juli 2015

Havde hørt og læst meget positivt om dette sted, og der var mange gode elementer, men vi havde nok forventet mere når prisen var sø høj. Der er mange andre aktiviteter vi har syntes bedre om, om som ikke var så dyre. Overstået på max. 2 timer.

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, 697jeanetted
Anmeldt d. 22. maj 2015

6 etager med masser at se og opleve, også for børn på 4 og 7. Øverst er camera obscura, hvorfra man kan se en stol del af byen. Det er 160 år gammelt, og det er spændende af se byen "live", men den del varer kun et kvarter, og foregår i et lille mørkt lokale. Det er spændende i sig selv, men udstillingerne på den andre etager skal også opleves.

Dato for oplevelse: maj 2015
3  Tak, CharlotteMSC
Anmeldt d. 22. august 2014

Børnene var meget optagede af se camera obscura blive fremført i et lille lokale og en mand der fortalte lidt. Personligt, syntes jeg ikke det var besøget værd.

Dato for oplevelse: august 2014
Tak, Duddi1981