“Fantastisk”

Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Old Town
Anmeldt 24. oktober 2017

Fantastisk sted som vi vender tilbage til gang på gang. Har besøgt Edinburgh 12 gang de sidste 9 år og har besøgt stedet hver gang.
Dejlig mad som serveres af et dygtigt personal

Tak, lenebrandsborg

Anmeldt 7. august 2017 fra mobile enheder

Stort udvalg, rimelige priser, fantastisk mad, opmærksomt og smilende personale til trods for stor travlhed.

Tak, Anne-Marie B
Anmeldt 19. juli 2017

Var blevet anbefalet stedet af en skotte. Maden var rigtig god til fine priser. Vi var heldige at få et bord uden reservation en tirsdag aften. En virkelig god service.
Travlheden gjorde at larmen var enorm, dårlig akustik, vi kunne ikke føre så meget samtale. Alt gik lidt hurtigt, lige fået forret, så kom hovedretten. Havde nok følelsen af at de skulle have mange igennem. Men kan helt klart anbefale stedet trods alt.

Tak, Susan T
Anmeldt 22. juni 2017

Maden var god, men akustikken var dårlig. Det ødelagde lidt af oplevelsen, for vi kunne hører når andre snakkede. Det rungede.Tjenerne var venlige, men kan kunne godt fornemme at de gik et støjende lokale, hvorfor de virkede trætte

Tak, Peter F
Anmeldt 25. oktober 2016 fra mobile enheder

Et godt og billigt sted at spise til frokost. Pris for 2 pers.: 37,95 £ for 2 retter med 1 glas vin. Pris og kvalitet hænger fint sammen

Tak, Svend-Aage A

Rejsende, der kiggede på Howies Victoria, kiggede også på

Har du været i Howies Victoria? Fortæl om dine oplevelser!