“Lige midt i byen og et spændende besøg”
Anmeldelse af Oban Distillery

Oban Distillery
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 19. september 2016

Med en beliggenhed lige midt i byen ved havnen er det et hyggeligt besøg. Her er en god smagebar, så man kan bedømme sine eventuelle indkøb.

Tak, Ole H

Anmeldt 22. august 2016 fra mobile enheder

På andre destillerier
Kommer du gratis ind
Det gør du måske også her
Rundvisning hver 30 min
Vi fik ikke plads på den første tur
Blev afvist på den næste 30 min senere og fik at vide vi først
Kom ind når der var plads
Gratis rundvisning som medlem kan også betales for dyrt
Vi valgt at gå i byen og købe en anden whisky da tid også er noget vi sætter pris på
Kommer aldrig på dette destilleri igen de andre vi har besøgt har været sød og flinke

Tak, Lars P
Anmeldt 4. august 2016

Før du besøger Oban Distillery, bør du gå ind på "Friends of Classic Malts" og udskrive et pas, så er det nemlig gratis at få en rundvisning og en lille "dram". Du får også 5 gbp. rabat på eventuelle køb( passet kan bruges ved ca. 9 destillerier, og man får en "journal", der stemples hver gang.
Vi fik en hurtig guidning, ikke den bedste guidning jeg har været ude for (guide Kyle). Destilleriet er interessant og ligger midt i Oban, derfor er der ikke mulighed for udvidelse.

Tak, ole h
Anmeldt 22. februar 2016

Midt inde i Oban finder du det lokale distilleri. Det er ikke særligt speciel, bortset fra at hele produktionen går til Single Malt whisky. Så tag en tur og slut af med en dram.

Tak, Eigil S
Anmeldt 27. juli 2015

Vi var overraskende nok for mange, ikke taget til Skotland for at besøge en masse destillerier, men en enkelt skulle vi da prøve. Det blev så Oban og det har vi ikke fortrudt. Vi blev vist rundt af en meget sjov og indlevende guide, der heldigvis var englænder, så vi kunne forstå alt hvad han sagde. Interessant og lærende indsigt i fremstillingsprocessen og selvfølgelig et par smagsprøver. Absolut anbefalelsesværdig.

Tak, Taus H

Rejsende, der kiggede på Oban Distillery, kiggede også på

Har du været i Oban Distillery? Fortæl om dine oplevelser!