Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.498)
Filtrer anmeldelser
2.498 resultater
Medlemsvurdering
441
632
649
447
329
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
441
632
649
447
329
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 2.498 anmeldelser
Anmeldt 23. marts 2016

Hotellet ligger centralt i Nottingham. De ansatte er søde og hjælpsomme. Hotellet er slidt og gammelt og trænger virkelig til en kærlig hånd. Tæpperne på værelserne er gamle og meget slidte. Væggene trænger til maling og vinduerne kan ikke åbnes ret mange steder. wifi er enormt dårligt, men koster en formue. Man bliver konstant kastet af og kan ikke se TV, fordi signalet er dårligt Jeg forsøgte at få et andet værelse. Det var endnu dårligere. Det var besværligt at få en rigtig faktura ved afrejse, hvor arbejdsgiver kan se, hvad det er man har betalt for. Morgenmaden er god og servicen i restauranten er god.
Der var rigtig meget støj på gangene om natten fredag, lørdag og søndag.
Selv om der skulle være vaskeklud på værelset, fik jeg ikke en ny før den sidste dag. Boede der i 10 dage.

  • Overnattede: marts 2016, rejste i forbindelse med forretninger
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Tak, Susanne T
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HotelManager_10, General Manager hos Hilton Nottingham, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. marts 2016
Google Oversæt

Dear Susanne T

Thank you for taking time to post your review on trip advisor regarding your recent stay at Hilton Nottingham.

Am glad to hear that you were happy with the brilliant central location providing you with instant access to all the city has to offer, our excellent and attentive staff members and finally our delicious extensive breakfasts which provided you with a huge range of choices

I reiterate my apologies for our shortcomings on this occasion and please be assured we do value our guests feedback as it is in this way that we can continue to improve our customer service standards. We would like to make it right for you so can you please email your contact details to our hotel administrator Naveela Asif at naveela.asif@hilton.com or call at 0115 934 9700.

Look forward to getting in touch with you.

Kind Regards
David Rowley
Hotel Manager


Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 2 uger siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste alene
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
DavidRowley2016, General Manager hos Hilton Nottingham, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 2 uger siden

  • Overnattede: oktober 2018, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 2 uger siden

  • Overnattede: september 2018, rejste i forbindelse med forretninger
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 2 uger siden

  • Overnattede: september 2018, rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser