Åben i dag: 11.00 - 18.00

London Eye River Cruise
175 anmeldelser
fra 18,18 $
Anmeldt d. 5. juli 2016

Vi var heldige for vi stod ikke ret lang tid i kø til denne attraktion. Det kan godt være at det koster en del at komme op i London Eye men det er pengene værd. Der er ikke mere end ca. 10 personer i hver vogn hvilke giver dig rig mulighed for at se hele vejen rundt og for at sidde ned under turen hvis man har brug for det. Skal prøve den igen, hvor det er hen under aften så man kan se alle lysene over London.

Tak, BTur
Anmeldt d. 1. juli 2016 fra mobile enheder

Super fed oplevelse, det går hurtigt i køen, men selvom man køber billetterne i forvejen , springer man ikke over køen, på skal man betale ekstra 15£pr person, for at komme i hurtig køen, men der kan være ca 30 pers i hver, så det går rimelig stærkt i køen, fed fed fed fed oplevelse, og slet ikke uhyggeligt selvom man har lidt højdeskræk, det går så langsomt rundt, og vognene et helt stabile så ikke noget der gynger eller vipper, det kan varmt anbefales, vi var to med højdeskræk og ikke nogen af os blev bange eller nervøse.

1  Tak, tinaegelundn2015
Anmeldt d. 20. juni 2016 fra mobile enheder

..Bag os stod en skoleklasse, som skulle ind i samme kabine. Så vi var kun 8 i én kabine, hvor de i de andre kabiner var ca. 20 personer. Det gjorde helt sikkert oplevelsen endnu bedre. Men ellers en rigtig god oplevelse. Tip: køb billetterne hjemmefra, så kan I gå direkte i kø ved indgangen.

Tak, malenei_13
Anmeldt d. 19. juni 2016

Havde bestilt billetter på nettet med Fast Trake for at undgå en lang kø. God ide når man har travlt og skal se så meget som muligt på 3 dage i London.
Det blev turens store oplevelse.

Tak, PoulNoer
Anmeldt d. 13. juni 2016

det er ikke kun London Eye, men området som er interessant.
gadeoptræden og ikke billige men dejlige yoghurt is. mange mennesker og alligevel til at holde ud. London Eye var spændende og ganske nem at komme til uden betydelig ventetid en fredag aften. Interessant oplevelse for os alle - og så skulle rundturen heller ikke vare længere.

Tak, poul49