Anmeldt d. 22. januar 2017 fra mobile enheder

Et godt hotel med en meget central beliggenhed, ca 100 m fra Blackfriars undergrunds station med kun 1 skift fra Heathrow.
Man får rigtig meget for relativ lave værelses priser...vi vil definitivt bruge dette hotel næste gang i London.

Dato for ophold: januar 2017
Tak, Thomas3460
Anmeldt d. 17. november 2016

Rigtig fint hotel til en billig penge. Store familieværelser, med nyere badeværelser. Morgenmaden er ok, men mangler pålæg. Der er en del støj fra airconditioneringen, men den kunne vi slukke for. Der kommer vi igen

Dato for ophold: november 2016
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med premierinn.com
Tak, swede_432659
Anmeldt d. 9. juli 2015 fra mobile enheder

Vi boede på dette hotel i en uge, mens vi var i London. Værelset var et stort, pænt og rent familieværelse. Personalet var meget hjælpsomme og servicen god. Spiste aftensmad og morgenmad flere dage på hotellet, hvilket var super fint. Beliggenheden tæt på det meste. Kan kun anbefales.

Dato for ophold: juli 2015
Tak, Laurasif
Anmeldt d. 25. april 2014

vi ankom søndag morgen midt under London marathon og personalet hjalp med at vores kufferter kunde stå aflåst til vi senere på dagen kunne tjekke ind . ville spise på hotellets restaurant om aftenen men alt optaget fik bord en time sener ,super god mad til prisen .skønt at der er stille på gangene om natten selv om det ligger midt i en storby . Ned til morgenmad igen kø for at komme til at spise , men igen var personalet på plads så der gik ikke lang tid før vi sad og fik noget at spise .Super morgenmad et lille minus der mangler et stykke ost eller en skive skinke Tak for 2 gode dage

Dato for ophold: april 2014
Tak, 527thomast
Anmeldt d. 12. juli 2013

Dette hotel ligger 2 min. Gang fra Blackriers st.med et skift fra Heatrow airport ca 1 time alt i alt..super beliggenhed. Dette er indgangen til Central London (fleet Streets) og videre til Covent Garden og Trafalger Super beliggenhed! Vores værelse var fantastisk stort med kæmpe badeværelse, men jeg tror vi var heldige at få et hjørneværelse som var beregnet til handicappede men det kan absolut anbefales!

Dato for ophold: maj 2013
Tak, Michael Kjeller... H
Rajiv T, Operations Manager hos Premier Inn London Blackfriars (Fleet Street) Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. juli 2013

Tak fordi du tog dig tid til at færdiggøre en gennemgang på Tripadvisor. Jeg glæder mig til at læse, at vi levede op til vores sædvanlige høje standarder i kundeservice og rene værelser. Jeg er glad for vores placering hjulpet dig under dit ophold i London. Vi har haft flere gæster fra Sverige og Danmark bo hos os denne sommer. Vi havde også en venlig gruppe af turister fra Aalborg bor hos os et par uger siden, og vi har lært et par ting om Danmark. Vi ser frem til at tiltrække flere gæster fra Skandinavien og resten af ​​Europa. Jeg ønsker dig alt det bedste og ser frem til at byde dig tilbage til hotellet i den nærmeste fremtid.