Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.790)
Filtrer anmeldelser
1.790 resultater
Medlemsvurdering
980
592
157
34
27
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
980
592
157
34
27
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
5-10 af 1.790 anmeldelser
Anmeldt d. 6. november 2015

Godt Hotel med super venligt personale. Der var rent og pænt overalt. Der manglede ikke noget ved det store morgenbord, kaffe, te og juice blev serveret, man kan på alle former for æg, man skulle bare spørge, hvis det ikke var der. Receptionen stod altid klar med råd og vejledning, med et smil. Så alt i alt en rigtig god oplevelse.

  • Overnattede: november 2015, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med DoubleTree by Hilton
Tak, Soren O
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 29. april 2015 fra mobile enheder

Vi var på weekend og havde et dejlig værelse. Pænt og rent. Jeg blev meget syg om natten , og blev faktisk ret skuffet over at der ikke var hjælp at hente. Jeg lider af Hortons migræne og havde ikke nok medicin med. Jeg bad om at få tilkaldt en læge, men det var for dyrt sagde de. Det ville være skønt om så flot et hotel kunne være lidt mere hjælpsomme når der sker uventede ting.

Overnattede: april 2015
Tak, Dorte L
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 28. april 2015

Godt hotel, på trods af lidt trafikstøj. Relativt nyt, så pænt og også rent. God service. Gennemsnitllig hotelmorgenmad, men bestemt spiselig. Selvom hotellet ligger udenfor "Tube" nettet er der gode transportforhold ind til London

  • Overnattede: april 2015, rejste med venner
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med DoubleTree by Hilton
Tak, BackPacker321633
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 17. oktober 2018 fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
DTChelseaMgmt, General Manager hos DoubleTree by Hilton Hotel London - Chelsea, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 10. oktober 2018 fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
DTChelseaMgmt, General Manager hos DoubleTree by Hilton Hotel London - Chelsea, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser