Hotels.com
Priceline134 $
Trip.com196 $
Orbitz.com196 $
Anmeldt d. 9. november 2015

Hotellet er slet ikke som folk,beskriver det.Vel er det småt,og ingen elevator,men det er også til en storbyferie,hvor man jo ikke skal bruge flere kufferter.Det er småt,men godt,der er rent.Det kan knibe noget med varmereguleringen i brusebadet,men vi sagde det,til receptionisten,og det blev fikset.Morgenmaden er der rigeligt af.Toast,ost,skinke,æg,marmelade,cornflakes,müesli,kaffe og te,kaffen er lavet på Nescafe,ikke den bedste..Alt i alt, et fint lille hotel til prisen.
Det ligger i gåafstand til mange seværdigheder, og ellers er stationen et stenkast væk.

Værelsestip: Folk skal vælge værelser der ligger på anden etage,der er udsigt.
Dato for ophold: november 2015
1  Tak, Trine J
Anmeldt d. 12. oktober 2015

alt i alt ok. Værelset var meget lille, men der var eget bad. Rent og pænt. Morgenmad bestod af müsli, toastbrød, 1 ost, skinke og æg. Kaffe, te og juice. Ikke overvældende, men du behøver ikke dø af sult. Meget lille morgenmadslokale. Ingen elevator. Smalle trapper. Intet inter-net - dog mod mer-betaling såfremt du ikke har betalt hotellet på forhånd. Ingen reception efter kl. 18.00. Kun mulighed for at ryge udendørs. Men alt i alt et ok hotel til prisen - og efter engelsk lav-prishotel standard er det fint til prisen. Ligger i skønt område tæt på oxford street og paddington station. Vi boede på 2. sal og havde bestilt eget bad og toilet.

Dato for ophold: september 2015
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Amoma.com
Tak, hellelindegaardp
Anmeldt d. 28. juni 2015

Var der i december 2012, med min far, som er en ældre mand på 80 og hans kone. Mit enkeltværelse, var lille, men der skal man jo heller ikke opholde sig, kun for natten. Min familie havde et fint dobbeltværelse.
Betjeningen var venlig og de var meget hjælpsomme. God beliggenhed lige ved Paddington station

Dato for ophold: juli 2014
Tak, Annette S
Anmeldt d. 25. april 2015

Overnattede 2 nætter i april. De troede at jeg var to, så jeg havde fået dobbeltværelse. Gruer ved tanken om, hvor lille et enkeltværelse må være. Gammelt og slidt værelse i gule farver med et microskopisk badeværelse, men der var rent i både værelse og bad.En del trafikstøj fra gaden. Tv'et havde kun 5 kanaler men det virkede. Stod pludselig med en gammel Nokia der løb tør for batteri, men det var ikke et problem. Den søde receptionist havde en hel skuffefuld og fandt en jeg kunne bruge. Morgenmaden er skrabet, men lokalet rent, kaffen ok og personalet venligt. Det er et ok hotel til prisen og med en rigtig god beliggenhed og gode muligheder med offentlig transport. Jeg har helt klart boet på hoteller i London, som var meget værre end dette.

Dato for ophold: april 2015
  • Rejsetype: Rejste alene
1  Tak, LiseKBH
Anmeldt d. 12. januar 2014

Morgenmaden var ikke noget værd, hårdkogte æg som var grønne i kanten af blommen. Der blev ikke gjort rent på værelserne, vandet var koldt i brusebadet og intet blev gjort. Det eneste positive var placeringen af hotellet, så tæt på Paddington Station

Dato for ophold: december 2013
  • Rejsetype: Rejste med venner