“Value for money afternoon tea!”
Anmeldelse af The Delaunay

The Delaunay
Reservér bord
nr. 826 af 23.668 Restauranter i London
Køkkener: Moderne
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Covent Garden
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Fantastisk atmosfære, kager og service! Langt bedre end hvad prisen på kun 20£ retfærdiggør. Kan i den grad anbefales! Meget opmærksomt personale, der konstant sørger for friske, drikkevarer og at gæsten er i højsædet.

Tak, anvaal93

Anmeldt 13. december 2019 fra mobile enheder

En flot autentisk engelsk restaurant med rigtig lækkert mad og ikke mindst hyggelig atmosfære og flot servering

Dato for besøg: december 2019
Tak, Hannejan
Anmeldt 7. juli 2019 fra mobile enheder

En rigtig god oplevelse. Lækre sandwich og kager, og de bedste scones vi endnu har fået i London. Venlig betjening og vores baby var også meget velkommen. Vi følte at vi fik rigtig meget for pengene.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Line H
Anmeldt 16. maj 2019

Et utroligt flot sted, hvor servicen er i top og alle er velkomne. Vi fik 5 o´clock tea med alt hvad det omfatter. Utroligt lækkert og meget smagfuldt.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Trail421816
Anmeldt 21. december 2017

Det var mit andet besøg på denne cafe. De servere sandwich og andet mad til frokost. Men jeg kommer der for at få deres dejlige varme chokolade og en god kage. Der er en rigtig hyggelig stemning og venlig betjening. Deres kager er flotte og smager godt.

Dato for besøg: december 2017
Tak, chrispe01

Rejsende, der kiggede på The Delaunay, kiggede også på

Har du været i The Delaunay? Fortæl om dine oplevelser!