Åben i dag: 10.00 - 17.00

fra 83,43 $
fra 56,51 $
fra 199,21 $
Anmeldt d. 24. marts 2016

Vi gik en lille tur og bestemte os for at dette skulle være vores mål
Det er en rigtig flot og spændende udstilling om med mange spænde fokus områder, eks mi5 og mi6 udstillingen.
Samtidig var det gratis at komme ind

Dato for oplevelse: marts 2016
1  Tak, Torben H
Anmeldt d. 6. januar 2015

Afvekslende udstilling med mange oplysninger om 1. og 2. Verdenskrig og ikke mindst de fly, som blev anvendt. Også en fin afdeling om flyhistorie.

Dato for oplevelse: januar 2015
1  Tak, Jette F
Anmeldt d. 25. december 2014

Hangarer fyldt med Spitfires, Lancaster bombere, helikoptere og meget andet.Museet må være et must for alle med interesse for historien omkring verdenskrigene, teknik og motorer.

Dato for oplevelse: december 2014
1  Tak, egoncat
Anmeldt d. 26. september 2014 fra mobile enheder

Jeg har altid Syntes at der er historien ilt men dette museum,det er så spændende og der er meget at se på og lære. De er meget handicap vendeligt og ungerne syntes at det var meget sjovt.

1  Tak, Heidi Moesgaard L
Anmeldt d. 4. april 2014

Fantastisk fly museum med virkelig mange spændende fly, bl.a. flere eneståene fly, som ikke findes andre steder i verden. Klart, drejer museet meget omkring Battle of Brittain, hvilket kan ses over alt, men der findes bestemt også mange "fjendlige" fly som gør museet endnu mere spændende. Gratis entre for hele familien. Det er muligt at komme til musset med North Line undergrundsbanen fra central London.

Dato for oplevelse: april 2014
1  Tak, Frans S