135 $
288 $
192 $
  • Pool
  • Restaurant
Best Western London Highbury(London)(Meget for pengene!)
97 $
  • Gratis wi-fi
London House Hotel(London)(Meget for pengene!)
170 $
171 $
  • Restaurant
Rhodes Hotel(London)(Meget for pengene!)
100 $
93 $
197 $
  • Restaurant
Strand Palace Hotel(London)(Meget for pengene!)
177 $
241 $
184 $
Agoda.com
Besparelsesbesked! 23 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 23 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 240 $ pr. overnatning.

Point A Hotel, London Paddington(London)(Meget for pengene!)
120 $
116 $
Anmeldt for 3. juli 2016

Fint hotel, med venlig og imødekommende personale. Der var et stort udvalg til morgenmad. Værelserne var rummelige, stort badeværelse. Intet at klage over. Det ligger få 100 meter fra Tower Hill undergrunden. Gratis og god internet.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, Benoni M
Anmeldt for 4. maj 2016 fra mobile enheder

Mine børn på 10 og 13 og jeg boede her i 4 nætter. Super beliggenhed så fantastisk som udgangspunkt for touring i London. Skønt nyt værelse. Kunne måske have ønsket os udsigt. Gratis vand m/u brus på flasker lige til at tage med på vores ture. Perfekt morgenbuffet. Alt i alt et hotel værd at besøge igen.

Overnattede: marts 2016, rejste med familie
Tak, Louise G
Steven K, Manager hos Novotel London Tower Bridge, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. maj 2016

Kære Gæst,
Tak for at dele dine erfaringer med os med fem stjerner
Jeg er glad for at høre, at vores team medlemmer var klar til at hjælpe dig under dit ophold på London Tower Bridge. Vi brænder for vores gæster, og jeg er glad for det viser!
På vegne af vores team, vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage snart.

Steven Kusters

Anmeldt for 21. februar 2016

Jeg var her med min mand i slut januar. Vejret var mildt og London var skønt! Novotel ligger lige om hjørnet for restuaranter, barer og undergrunden.
Personalet var venligt og imødekommende, men generelt meget travle..:-)
Vi havde værelse på samme side som indgangen. Det var fint og hyggeligt. En af vores medrejsende fortalte dog om larm fra baren, selvom hun boede længere oppe end os.
Meget roligt på vores værelse. Wifi på hele hotellet, det var godt!

• Overnattede: januar 2016, rejste som par
Tak, Sara O
Anmeldt for 17. januar 2016

Dejligt hotel ,fantastisk gode værelser skøn seng flot badværelse .dejlig restaurant med god morgen buffet
Dejligt personale kan varmt anbefales ,ligger centralt til mange gode begivenheder som borgen med kronjuvelerne og Towers bridge

Værelsestip: God stand men des dyre så også bedre standart
  • Overnattede: januar 2016, rejste med familie
Tak, Tommyhoward
Anmeldt for 3. juni 2015

Centralt beliggende hotel lige ved Tower of London og Tower Hill Station, godt udgangspunkt for turer i hele London. Hotellet ligger i det gamle dok område ved Tower Bridge, Cigaren og Sct. Pauls`Cathendral, det var her Jack the Ribber slog sine folder.

• Overnattede: august 2014, rejste med familie
Tak, Dalengen3