Holiday Inn London - Kensington High Street
155 $
146 $
Besparelsesbesked! 13 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 13 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 168 $ pr. overnatning.

279 $
222 $
Hotels.com
  • Pool
234 $
189 $
CrownePlaza.com
Besparelsesbesked! 24 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 24 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 249 $ pr. overnatning.

Aloft London Excel(London)(Meget for pengene!)
156 $
128 $
Aloft.com
  • Pool
319 $
225 $
Besparelsesbesked! 11 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 11 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 253 $ pr. overnatning.

220 $
214 $
  • Roomservice
Point A Hotel, London Paddington(London)(Meget for pengene!)
173 $
159 $
  • Gratis wi-fi
Rhodes Hotel(London)(Meget for pengene!)
112 $
104 $
Besparelsesbesked! 23 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 23 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 135 $ pr. overnatning.

London House Hotel(London)(Meget for pengene!)
123 $
84 $
Besparelsesbesked! 31 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 31 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 121 $ pr. overnatning.

The Belgrave(London)(Meget for pengene!)
188 $
152 $
  • Bar/lounge
Anmeldt for 11. november 2016

Det var ok men bestemt ikke 4 stjerner værd. Der var meget flot i lobby og stue eller hvad man skal kalde det og det lå det bedste sted ift alt.
Det negative var værelserne - vi boede på Executive var som et frimærke. Der var en seng og lille stol og det var alt. Skabe var placeret foran senge så på den lille plads kan dørerne knap åbnes.
I deres swimmingpool blev jeg svømmet ned af gammel vrissen dame med ordene " dette er England" - der var næsten ingen i og hun gjorde det to gange, poolmanageren/livredderen gjorde intet. Sad sløvt og halvsov.
Det værste var dog, den arrogance og ligegyldighed man kunne se de havde overfor deres gæster. Dette galt både restaurant og reception. Ingen venlighed mere en attitude om " hvad laver I her" - ikke så godt på et 4 stjernet hotel. De kunne tage meget ved lære af de skønne hoteller i Italien.

• Overnattede: november 2016, rejste som par
Tak, KaarupBaron
Anmeldt for 26. september 2016

Hotellet har en rigtig god beliggenhed, men størrelsen af værelserne kan få selv et kosteskab til at synes stort. Som en str. small, kunne jeg kun knap gå sidelæns mellem sengens fodende og væggen, og på badeværelset, kunne jeg knap børste tænder, uden at ramme væggen eller glasset til badenichen. Værelserne har måske nok fået nyt badeværelse, men resten er meget gammelt og nedslidt.

Servicen i hotellets reception er der intet at udsætte på, og der var godt, gratis wi-fi i lobbyen, hvorfor det ikke var nødvendigt at tilkøbe dette til værelset. Lobby, restaurant m.m. er fint.

Værelsestip: Boede på 4. sal og der var godt og stille fra vejen
  • Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, AMetten
Anmeldt for 18. juni 2016 fra mobile enheder

Hotellets beliggenheden er perfekt - næsten ved siden af High Kensington Street og metrostation. Ca 20 min på gåben fra Notting Hill og ca 30 min til centrum. Forbindelsen til lufthavn med metroen fungerer også fint.
Meget venlig og generelt god service i receptionen uanset havd vores henvendelser handlede om.
Vi havde bestilt et Executive værelse inkl morgenmad og WiFi. Værelset var forholdsvis stor med klimaanlæg og kaffe-hjørne. Dog virkede værelsets WiFi ikke, men receptionen løste problemet med at give adgang på anden måde. Værelset havde også EU el-stik.
Desværre blev vi i det dejlige stor værelse kun en nat, da det var umuligt at sove der. Hotellets klimaanlæg var placeret lige udenfor værelsets vindue. Normalt er klimaanlæg installeret på taget, men her havde hotellet valgt en lavere bygning, hvis tag var på niveauet med vores værelser. Udover anlæggets larm føltes det som om at hele gulvet rystede.
Jeg tror, at hotellet er klar over problemet fordi, at da jeg henvendte mig til receptionen næste morgen, nåede jeg næsten ikke sige noget da der blev sagt, at de har et andet værelse ledigt og vi kan flytte. Det nye værelse var godt nok mindre, men i det mindste larmede det ikke.
Morgenmad var middel. Da jeg rejser med min datter, valgte jeg at spise på hotellet, men næste gang vil jeg nok spise ude.

Hvorfor har jeg så ikke givet 5 stjerner, hvis jeg mener, at hotellet var næsten perfekt. Tja, det er på grund af nogle småting, som man muligvis ikke lægger mærke til i starten, men efter flere dage var jeg undrende over, hvordan har man ikke tænkt på det.
- hårtørrer er installeret på værelset og ikke på badeværelset. Jeg kunne ikke tørre mit hår uden at vække min datter
- manglende toiletbørste. Ved godt, at det er en småting, men alligevel
- bruseren var monteret fast til væggen og det var ikke muligt at justere højden eller tage den ned. Har man bruge for at vaske kun hår eller enkelte kropsdele, så er det ikke muligt.

Men når man ser bort fra de kvinde-ting, som jeg manglede, var hotellet dejligt og vi oplevede kun god service over det hele.

Overnattede: marts 2016, rejste med familie
Tak, Krisme30
Anmeldt for 13. juni 2016

Vi har været der engang før, for 4 år siden.. og husker kvarteret som rigtig godt. Ved U-Stationen er der gode forsyningsmuligheder - og gode restauranter i nærheden - Hotellet har fået nye ejere og det føltes ikke så engelsk mere, men nærmere som et rumænsk familieforetagende. Alle snakkede accentengelske! Vi begyndte med
en uheldig service, idet de tildelte os det jeg regner med et mindste dobbeltværelse man kan tænke sig, med en deprimerende udsigt ! Vi bad straks om et bedre, hvilket vi også fik. Det nye værelse var tilfredsstillende! Restauranten mangler hygge. Betjeningen var venlig og hjælpsom!

Værelsestip: Sydøstvente værelser bedst !
  • Overnattede: april 2016, rejste som par
Tak, PRLarsen
Anmeldt for 26. marts 2016

Et hotel som gerne vil fremstå "fise-fornem", men som falder fuldstændigt igennem hvad angår pris contra kvalitet. Vi havde booket 3 overnatninger til en stærk rabatpris af kr 3.300,00. Ved ankomst måtte vi tilkøbe morgenmad til kr 720,00 for 2 personer (var ikke det halve værd). Ydermere forlangte man kr 90,00 for Wifi hvilket vi afslog. Det tildelte værelse var på størrelse med en lille campingvogn og badeværelset helt umuligt. Vask på størrelse med en tekop med et skab over som helt umuligjorde at få hovedet ind over vasken ved tandbørstning.
Efter een nat spurgte vi i receptionen om man selv havde set værelset. De havde man og vidste godt det er meget lille. Vi afviste at klage, men gav udtryk for at det ikke levede op til det vi havde købt og forventede hvorefter vi fik et nyt og større værelse som havde hvad vi opfatter som en normal størrelse og standard.

Værelsestip: Book et andet sted
  • Overnattede: marts 2016, rejste som par