“Fantastisk beliggenhed”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 10 websites mere!
Holiday Inn London - Kensington High Street
Vurderet som nr. 593 ud af 1.077 hoteller i London
Anmeldt 11. november 2016 fra mobile enheder

Med få minutters gang til nærmeste Tube, så bliver det næsten ikke mere centralt.
Receptionen var meget hjælpsom med det hele.
Vi havde bestilt et Executive room, idet vi trods alt skulle være der i 6 nætter. Det var rigtig godt for størrelsen er hvad jeg ville forbinde med et normalt størrelse dobbeltværelse i Danmark - jeg vil helst ikke se deres standard Double room

Det jeg trods alt kan sætte en finger på er deres internet. Vi fik udleveret koder til internettet der fungerede i 24 timer og låste sig til den enhed den blev brugt på - tja vi havde hver en telefon + en iPad så det blev til en del koder. Det var så møg-langsomt især om aftenen hvor der nok var en del der loggede på.
Når internet er så stor en del af alles hverdag så går det ikke at det ikke fungerer!!

Alt i alt et godt besøg.
PS vi havde ikke bestilt morgenmad - gå ud og prøv noget forskelligt i byen - det kan anbefales!!

Overnattede: November 2016, rejste med venner
Tak, Laura V

Anmeldt 11. november 2016

Det var ok men bestemt ikke 4 stjerner værd. Der var meget flot i lobby og stue eller hvad man skal kalde det og det lå det bedste sted ift alt.
Det negative var værelserne - vi boede på Executive var som et frimærke. Der var en seng og lille stol og det var alt. Skabe var placeret foran senge så på den lille plads kan dørerne knap åbnes.
I deres swimmingpool blev jeg svømmet ned af gammel vrissen dame med ordene " dette er England" - der var næsten ingen i og hun gjorde det to gange, poolmanageren/livredderen gjorde intet. Sad sløvt og halvsov.
Det værste var dog, den arrogance og ligegyldighed man kunne se de havde overfor deres gæster. Dette galt både restaurant og reception. Ingen venlighed mere en attitude om " hvad laver I her" - ikke så godt på et 4 stjernet hotel. De kunne tage meget ved lære af de skønne hoteller i Italien.

• Overnattede: November 2016, rejste som par
Tak, KaarupBaron
Anmeldt 26. september 2016

Hotellet har en rigtig god beliggenhed, men størrelsen af værelserne kan få selv et kosteskab til at synes stort. Som en str. small, kunne jeg kun knap gå sidelæns mellem sengens fodende og væggen, og på badeværelset, kunne jeg knap børste tænder, uden at ramme væggen eller glasset til badenichen. Værelserne har måske nok fået nyt badeværelse, men resten er meget gammelt og nedslidt.

Servicen i hotellets reception er der intet at udsætte på, og der var godt, gratis wi-fi i lobbyen, hvorfor det ikke var nødvendigt at tilkøbe dette til værelset. Lobby, restaurant m.m. er fint.

Værelsestip: Boede på 4. sal og der var godt og stille fra vejen
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: September 2016, rejste som par
Tak, AMetten
Anmeldt 18. juni 2016 fra mobile enheder

Hotellets beliggenheden er perfekt - næsten ved siden af High Kensington Street og metrostation. Ca 20 min på gåben fra Notting Hill og ca 30 min til centrum. Forbindelsen til lufthavn med metroen fungerer også fint.
Meget venlig og generelt god service i receptionen uanset havd vores henvendelser handlede om.
Vi havde bestilt et Executive værelse inkl morgenmad og WiFi. Værelset var forholdsvis stor med klimaanlæg og kaffe-hjørne. Dog virkede værelsets WiFi ikke, men receptionen løste problemet med at give adgang på anden måde. Værelset havde også EU el-stik.
Desværre blev vi i det dejlige stor værelse kun en nat, da det var umuligt at sove der. Hotellets klimaanlæg var placeret lige udenfor værelsets vindue. Normalt er klimaanlæg installeret på taget, men her havde hotellet valgt en lavere bygning, hvis tag var på niveauet med vores værelser. Udover anlæggets larm føltes det som om at hele gulvet rystede.
Jeg tror, at hotellet er klar over problemet fordi, at da jeg henvendte mig til receptionen næste morgen, nåede jeg næsten ikke sige noget da der blev sagt, at de har et andet værelse ledigt og vi kan flytte. Det nye værelse var godt nok mindre, men i det mindste larmede det ikke.
Morgenmad var middel. Da jeg rejser med min datter, valgte jeg at spise på hotellet, men næste gang vil jeg nok spise ude.

Hvorfor har jeg så ikke givet 5 stjerner, hvis jeg mener, at hotellet var næsten perfekt. Tja, det er på grund af nogle småting, som man muligvis ikke lægger mærke til i starten, men efter flere dage var jeg undrende over, hvordan har man ikke tænkt på det.
- hårtørrer er installeret på værelset og ikke på badeværelset. Jeg kunne ikke tørre mit hår uden at vække min datter
- manglende toiletbørste. Ved godt, at det er en småting, men alligevel
- bruseren var monteret fast til væggen og det var ikke muligt at justere højden eller tage den ned. Har man bruge for at vaske kun hår eller enkelte kropsdele, så er det ikke muligt.

Men når man ser bort fra de kvinde-ting, som jeg manglede, var hotellet dejligt og vi oplevede kun god service over det hele.

Overnattede: Marts 2016, rejste med familie
Tak, Krisme30
Anmeldt 13. juni 2016

Vi har været der engang før, for 4 år siden.. og husker kvarteret som rigtig godt. Ved U-Stationen er der gode forsyningsmuligheder - og gode restauranter i nærheden - Hotellet har fået nye ejere og det føltes ikke så engelsk mere, men nærmere som et rumænsk familieforetagende. Alle snakkede accentengelske! Vi begyndte med
en uheldig service, idet de tildelte os det jeg regner med et mindste dobbeltværelse man kan tænke sig, med en deprimerende udsigt ! Vi bad straks om et bedre, hvilket vi også fik. Det nye værelse var tilfredsstillende! Restauranten mangler hygge. Betjeningen var venlig og hjælpsom!

Værelsestip: Sydøstvente værelser bedst !
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: April 2016, rejste som par
Tak, PRLarsen
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i London
Holiday Inn London Kensington Forum
The Nadler Kensington
Nr. 59 af 1.077 i London
3.869 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Holiday Inn London - Kensington High Street? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Holiday Inn London - Kensington High Street

Adresse: Wrights Lane | Kensington, London W8 5SP, England (Tidligere Kensington Close Hotel)
Telefonnummer:
Beliggenhed: Storbritannien > England > London > South Kensington
Faciliteter:
Bar/lounge Drikkevaresortiment Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Restaurant Roomservice Spa Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang Lufthavnstransport
Hotelstil:
Nr. 75 spahotel i London
Nr. 351 luksushotel i London
Prisområde: 829 kr.-1.751 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Holiday Inn London - Kensington High Street 4*
Antal værelser: 708
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Agoda, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Holiday Inn London - Kensington High Street. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Kensington Close London
Hotel Kensington Close
Kensington Close Hotel London

Er dette din TripAdvisor-registrering?