135 $
192 $
  • Pool
171 $
  • Restaurant
Best Western London Highbury(London)(Meget for pengene!)
97 $
196 $
  • Restaurant
Rhodes Hotel(London)(Meget for pengene!)
100 $
93 $
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 106 $ pr. overnatning.

Strand Palace Hotel(London)(Meget for pengene!)
177 $
240 $
184 $
Agoda.com
Besparelsesbesked! 21 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 21 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 233 $ pr. overnatning.

London House Hotel(London)(Meget for pengene!)
139 $
  • Gratis wi-fi
Point A Hotel, London Paddington(London)(Meget for pengene!)
116 $
Anmeldt for 26. marts 2016

Et hotel som gerne vil fremstå "fise-fornem", men som falder fuldstændigt igennem hvad angår pris contra kvalitet. Vi havde booket 3 overnatninger til en stærk rabatpris af kr 3.300,00. Ved ankomst måtte vi tilkøbe morgenmad til kr 720,00 for 2 personer (var ikke det halve værd). Ydermere forlangte man kr 90,00 for Wifi hvilket vi afslog. Det tildelte værelse var på størrelse med en lille campingvogn og badeværelset helt umuligt. Vask på størrelse med en tekop med et skab over som helt umuligjorde at få hovedet ind over vasken ved tandbørstning.
Efter een nat spurgte vi i receptionen om man selv havde set værelset. De havde man og vidste godt det er meget lille. Vi afviste at klage, men gav udtryk for at det ikke levede op til det vi havde købt og forventede hvorefter vi fik et nyt og større værelse som havde hvad vi opfatter som en normal størrelse og standard.

Værelsestip: Book et andet sted
  • Overnattede: marts 2016, rejste som par
Tak, jfuglsang
Anmeldt for 10. marts 2016

ved ankomst bliver man mødt af den venligste dørmand, det skifter dog hurtigt når man når til skranken, meget snobbet holdning, føler sig mest til besvær.
Deres værelser er meget små og slidte, og vores vendte direkte ud til skralde gården.
Vi har været der 2 gange i forbindelse med NFL og begge gange har det været en dårlig oplevelse.

• Overnattede: oktober 2015, rejste med familie
Tak, michaelvejlgaard
Anmeldt for 10. november 2015 fra mobile enheder

Fantastisk placering af hotellet i Kensington og perfekt i forhold til metro på Kensington High Street. Værelserne er små, men det er normalt for det centrale London og de virker nyrenoverede og i god stand. Rengøring er i top. Personalet er meget hjælpsomme og flinke. Kan på alle måder anbefales.

Overnattede: november 2015, rejste som par
4  Tak, Mads H
Anmeldt for 31. august 2015 fra mobile enheder

God velkomst af mand med stor hat i døren som tog sig af vores kufferter. Damen ved skranken, var sød og rar. Værelset vi fik var småt og indelukket. Var ret uheldig at få et værelse ved elevatoren, og den kunne man hører gå op og ned. Så vi fik et nyt værelse i højere standard uden problemer. Hotellet ligger dejlig nemt med metroen. Cafe om hjørnet og ellers en rask gåtur gennem hydepark

Overnattede: maj 2015, rejste som par
Tak, Morten N
Anmeldt for 10. maj 2015

Solfaktor og hotellet var meget troværdige og overskuelige at lave aftale med. Hotellet ligger perfekt i Kensington og tæt på Underground. Kunne ikke være bedre. Jeg overvejer allerede nu på dagen hvor vi er hjemme igen at bestille samme hotel igen

• Overnattede: maj 2015, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Solfaktor
Tak, jakobaxel