“Flot Hotel, Micro værelser”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 9 websites mere!
Holiday Inn London - Kensington High Street
Vurderet som nr. 599 ud af 1.077 hoteller i London
Anmeldt 26. marts 2016

Et hotel som gerne vil fremstå "fise-fornem", men som falder fuldstændigt igennem hvad angår pris contra kvalitet. Vi havde booket 3 overnatninger til en stærk rabatpris af kr 3.300,00. Ved ankomst måtte vi tilkøbe morgenmad til kr 720,00 for 2 personer (var ikke det halve værd). Ydermere forlangte man kr 90,00 for Wifi hvilket vi afslog. Det tildelte værelse var på størrelse med en lille campingvogn og badeværelset helt umuligt. Vask på størrelse med en tekop med et skab over som helt umuligjorde at få hovedet ind over vasken ved tandbørstning.
Efter een nat spurgte vi i receptionen om man selv havde set værelset. De havde man og vidste godt det er meget lille. Vi afviste at klage, men gav udtryk for at det ikke levede op til det vi havde købt og forventede hvorefter vi fik et nyt og større værelse som havde hvad vi opfatter som en normal størrelse og standard.

Værelsestip: Book et andet sted
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Marts 2016, rejste som par
Tak, jfuglsang
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 10. marts 2016

ved ankomst bliver man mødt af den venligste dørmand, det skifter dog hurtigt når man når til skranken, meget snobbet holdning, føler sig mest til besvær.
Deres værelser er meget små og slidte, og vores vendte direkte ud til skralde gården.
Vi har været der 2 gange i forbindelse med NFL og begge gange har det været en dårlig oplevelse.

• Overnattede: Oktober 2015, rejste med familie
Tak, michaelvejlgaard
Anmeldt 10. november 2015 fra mobile enheder

Fantastisk placering af hotellet i Kensington og perfekt i forhold til metro på Kensington High Street. Værelserne er små, men det er normalt for det centrale London og de virker nyrenoverede og i god stand. Rengøring er i top. Personalet er meget hjælpsomme og flinke. Kan på alle måder anbefales.

Overnattede: November 2015, rejste som par
4  Tak, Mads H
Anmeldt 31. august 2015 fra mobile enheder

God velkomst af mand med stor hat i døren som tog sig af vores kufferter. Damen ved skranken, var sød og rar. Værelset vi fik var småt og indelukket. Var ret uheldig at få et værelse ved elevatoren, og den kunne man hører gå op og ned. Så vi fik et nyt værelse i højere standard uden problemer. Hotellet ligger dejlig nemt med metroen. Cafe om hjørnet og ellers en rask gåtur gennem hydepark

Overnattede: Maj 2015, rejste som par
Tak, Morten N
Anmeldt 10. maj 2015

Solfaktor og hotellet var meget troværdige og overskuelige at lave aftale med. Hotellet ligger perfekt i Kensington og tæt på Underground. Kunne ikke være bedre. Jeg overvejer allerede nu på dagen hvor vi er hjemme igen at bestille samme hotel igen

• Overnattede: Maj 2015, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Solfaktor
Tak, jakobaxel
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i London
Holiday Inn London Kensington Forum
Hilton London Kensington
Nr. 509 af 1.077 i London
4.355 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Holiday Inn London - Kensington High Street? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Holiday Inn London - Kensington High Street

Adresse: Wrights Lane | Kensington, London W8 5SP, England (Tidligere Kensington Close Hotel)
Telefonnummer:
Beliggenhed: Storbritannien > England > London > South Kensington
Faciliteter:
Bar/lounge Drikkevaresortiment Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Restaurant Roomservice Spa Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang Lufthavnstransport
Hotelstil:
Nr. 74 spahotel i London
Nr. 354 luksushotel i London
Prisområde: 825 kr.-1.543 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Holiday Inn London - Kensington High Street 4*
Antal værelser: 708
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Expedia, Hotels.com, Agoda, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Holiday Inn London - Kensington High Street. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Kensington Close London
Hotel Kensington Close
Kensington Close Hotel London

Er dette din TripAdvisor-registrering?