Anmeldt 10. marts 2016

ved ankomst bliver man mødt af den venligste dørmand, det skifter dog hurtigt når man når til skranken, meget snobbet holdning, føler sig mest til besvær.
Deres værelser er meget små og slidte, og vores vendte direkte ud til skralde gården.
Vi har været der 2 gange i forbindelse med NFL og begge gange har det været en dårlig oplevelse.

• Overnattede: oktober 2015, rejste med familie
Tak, michaelvejlgaard
Anmeldt 10. november 2015 fra mobile enheder

Fantastisk placering af hotellet i Kensington og perfekt i forhold til metro på Kensington High Street. Værelserne er små, men det er normalt for det centrale London og de virker nyrenoverede og i god stand. Rengøring er i top. Personalet er meget hjælpsomme og flinke. Kan på alle måder anbefales.

Overnattede: november 2015, rejste som par
4  Tak, Mads H
Anmeldt 31. august 2015 fra mobile enheder

God velkomst af mand med stor hat i døren som tog sig af vores kufferter. Damen ved skranken, var sød og rar. Værelset vi fik var småt og indelukket. Var ret uheldig at få et værelse ved elevatoren, og den kunne man hører gå op og ned. Så vi fik et nyt værelse i højere standard uden problemer. Hotellet ligger dejlig nemt med metroen. Cafe om hjørnet og ellers en rask gåtur gennem hydepark

Overnattede: maj 2015, rejste som par
Tak, Morten N
Anmeldt 10. maj 2015

Solfaktor og hotellet var meget troværdige og overskuelige at lave aftale med. Hotellet ligger perfekt i Kensington og tæt på Underground. Kunne ikke være bedre. Jeg overvejer allerede nu på dagen hvor vi er hjemme igen at bestille samme hotel igen

• Overnattede: maj 2015, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Solfaktor
Tak, jakobaxel
Anmeldt 21. april 2015

Et godt hotel med høj standart.

Hvis du bor her er alt i nærheden, metro & bus til city og selvfølgelig Stamford Bridge som er i gå afstand (2,5km).

Jeg og mine kunder boede på single værelser. småt men godt.

• Overnattede: april 2015, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Sonny S