Anmeldt d. 22. oktober 2017

Vi ankom til hotellet sent om natten, da vi havde taget et sent fly. Receptionen så fin ud og manden bag disken var meget flink. Vi fik vores værelse og fandt ud af det var i kælderen. Øv tænkte vi, fordi vi hade altså givet ekstra penge for at få et bedre værelse. Vores værelse var meget slidt og vi var ikke vildt begejstrede.

Min søster gik på toilet og siger så der er en kakerlak på badeværelset, og vi får den slået ihjel. Vi væmmes begge to ved tanken om den ulækre kakerlak og går ud i rummet igen og ser så en kakerlak komme ud under sengen. Vi bliver enige om at her kan vi simpelthen ikke sove, og går op og klager. Receptionisten giver os med det samme et nyt værelse og vi rykker op på 5 etage. Her virker alt til at være godt, og værelset er helt nyrenoveret.

Efter første nat får jeg så en masse stik under min hage og tror først det er myggestik. Men dagen efter får jeg så igen en masse stik på min arm samme sted. Vi prøver lidt at google os frem til hvad det kan være og finder ud af det er væggelus/bed bugs. I løbet af den tid vi bor der kommer jeg op på næsten 30 bid og min søster fik 10 bid. Vi vil derfor ikke anbefale dette hotel til nogen!

Hotellet ser flot ud på billederne, men virkeligheden er en anden. Værelserne er slidt, gangene er små, slidte og som en labyrint. Det eneste plus her var morgenmaden, som var rigtig godt.

Værelsestip: dont choose this hotel
  • Overnattede: oktober 2017, rejste med familie
Tak, mettenielsen93
Anmeldt d. 23. maj 2017

Ja, værelserne er små - det er de i London, hvis du ikke vil betale mere end ca. 1000 kr pr. nat og hvis beliggenheden tæller for dig. Så hvis dine penge skal fyres af på nogenlunde god mad, nogle gode teaterbilletter, tøj og make-up og bøger og en enkelt Gin-Tonic, så er det her fint nok. Beliggenheden er i top, tæt på Hyde Park, tæt på Notting Hill, tæt på flere undergrundsstationer. Der bliver gjort pænt rent. Morgenmaden er OK. Kaffen er faktisk rigtig GOD. Receptionspersonalet er søde nok. Shampoo mv. er også fint. Belysningen på værelset ku' være bedre for læseheste som os, men vi kan sagtens finde på at vælge det igen næste gang, vi drager til London

Værelsestip: På værelse 4 kan man ikke åbne vinduet - til gengæld ligger det i stueetagen, så man slipper for at slæbe bagage
  • Overnattede: maj 2017, rejste med familie
Tak, KirstenE227
Anmeldt d. 17. maj 2017

Værrelserne er rene og apetitlige alt fungerer perfekt. Tæt på Queensway Underground Station. Lige overfor Hyde Park. Personalet er meget hjælpsomme. Morgenmaden er rigelig med typisk English breakfast.

• Overnattede: april 2017, rejste som par
1  Tak, Kurt B
Anmeldt d. 23. april 2017 fra mobile enheder

Meget serviceminded personale, som gjorde deres for, at vi fik et godt ophold. Morgenmaden tilstrækkelig. Værelser - og hotel i det hele taget, er slidt og trænger til en kærlig hånd, men senge og badeværelse var fine. Pris passer til niveau.

Overnattede: april 2017, rejste med venner
Tak, kubbi
Anmeldt d. 6. juni 2016 fra mobile enheder

Vi boede på verdens mindste værelse. Vi havde bestilt et værelse med to senge. Der var også to senge som vi rykkede sammen for at få gulvplads til at åbne vores små kufferter. Sengene var dog rene og komfortable at sove i. Badeværelset var småt, men fungerede fint og var for nyligt renoveret, vil jeg gætte på. Morgenbuffeten var fin. Flere slags brød, lidt varmt æg, pølser og bønner. Kaffe, te, juice, mælk og vand ad libitum. Venligt personale. Alt i alt en god oplevelse hvis man ikke forventer luksus, men en seng at sove i.
Ingen internet! Kun mod betaling. 2£ for en time og kun i lobbyområdet.
Centralt i forhold til undergrund (cirkle line-den gule og district line-den røde) lige ved hyde park og gåafstand til Oxford street.

Overnattede: juni 2016, rejste med venner
Tak, annekatrinev