Anmeldt d. 17. maj 2017

Værrelserne er rene og apetitlige alt fungerer perfekt. Tæt på Queensway Underground Station. Lige overfor Hyde Park. Personalet er meget hjælpsomme. Morgenmaden er rigelig med typisk English breakfast.

• Overnattede: april 2017, rejste som par
1  Tak, Kurt B
Anmeldt d. 23. april 2017 fra mobile enheder

Meget serviceminded personale, som gjorde deres for, at vi fik et godt ophold. Morgenmaden tilstrækkelig. Værelser - og hotel i det hele taget, er slidt og trænger til en kærlig hånd, men senge og badeværelse var fine. Pris passer til niveau.

Overnattede: april 2017, rejste med venner
Tak, kubbi
Anmeldt d. 6. juni 2016 fra mobile enheder

Vi boede på verdens mindste værelse. Vi havde bestilt et værelse med to senge. Der var også to senge som vi rykkede sammen for at få gulvplads til at åbne vores små kufferter. Sengene var dog rene og komfortable at sove i. Badeværelset var småt, men fungerede fint og var for nyligt renoveret, vil jeg gætte på. Morgenbuffeten var fin. Flere slags brød, lidt varmt æg, pølser og bønner. Kaffe, te, juice, mælk og vand ad libitum. Venligt personale. Alt i alt en god oplevelse hvis man ikke forventer luksus, men en seng at sove i.
Ingen internet! Kun mod betaling. 2£ for en time og kun i lobbyområdet.
Centralt i forhold til undergrund (cirkle line-den gule og district line-den røde) lige ved hyde park og gåafstand til Oxford street.

Overnattede: juni 2016, rejste med venner
Tak, annekatrinev
Anmeldt d. 24. februar 2016

• Overnattede: februar 2016, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Amoma.com
Anmeldt d. 24. september 2015 fra mobile enheder

Ganske udemærket hotel med rigtig god beliggenhed. Med ca 5 minutters gang til Queensway tube, der kører direkte til fx Oxford Circus ligger hotellet virkeligt godt. Selve hotellet er rimelig gennemsnitligt, men helt fint til et par nætter ok London. Morgenmaden er også helt fin, med et fint udvalg. der kører ligger li

Overnattede: august 2015, rejste med venner
1  Tak, frexiiie