Anmeldt d. 6. juni 2016 fra mobile enheder

Vi boede på verdens mindste værelse. Vi havde bestilt et værelse med to senge. Der var også to senge som vi rykkede sammen for at få gulvplads til at åbne vores små kufferter. Sengene var dog rene og komfortable at sove i. Badeværelset var småt, men fungerede fint og var for nyligt renoveret, vil jeg gætte på. Morgenbuffeten var fin. Flere slags brød, lidt varmt æg, pølser og bønner. Kaffe, te, juice, mælk og vand ad libitum. Venligt personale. Alt i alt en god oplevelse hvis man ikke forventer luksus, men en seng at sove i.
Ingen internet! Kun mod betaling. 2£ for en time og kun i lobbyområdet.
Centralt i forhold til undergrund (cirkle line-den gule og district line-den røde) lige ved hyde park og gåafstand til Oxford street.

Overnattede: juni 2016, rejste med venner
Tak, annekatrinev
Anmeldt d. 24. februar 2016

• Overnattede: februar 2016, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Amoma.com
Anmeldt d. 24. september 2015 fra mobile enheder

Ganske udemærket hotel med rigtig god beliggenhed. Med ca 5 minutters gang til Queensway tube, der kører direkte til fx Oxford Circus ligger hotellet virkeligt godt. Selve hotellet er rimelig gennemsnitligt, men helt fint til et par nætter ok London. Morgenmaden er også helt fin, med et fint udvalg. der kører ligger li

Overnattede: august 2015, rejste med venner
1  Tak, frexiiie
Anmeldt d. 12. december 2014

Vores værelse til 2 personer var af den lille slags man tit ser på Londonhoteller. Værelset på 1 sal havde et højt vindue ud til baggård så der ingen dagslys slap ind? Værelset var noget slidt men rent. Remote til tv virkede ikke - ved henvendelse om dette fik vi besked om at der ikke var remote på de fleste værelser. Lidt ubehøvlet hjælp fra receptionen.
God morgenmad.
God beliggenhed tæt på Kensington Park og tæt på Underground.

• Overnattede: december 2014, rejste med familie
Tak, Solveig Eldrup L
Anmeldt d. 30. oktober 2014

Hotel har morgen mad som er ok med toastbrød dig brød og varme retter, vi havde et værelse i underetagen med ringe eller næsten Inge dagslys, værelset var pænt og rent.
Så alt i alt et ok hotel tæt på bide park og undergrund/bus

• Overnattede: oktober 2014, rejste som par
Tak, Bo777777