35 personer kigger på dette hotel
136 $
Gratis afbestilling indtil d. 01/08/21
136 $
Book nu, betal under opholdet
Trip.com
222 $
112 $
Hotels.com136 $
Priceline136 $
getaroom.com222 $
Anmeldt d. 11. juni 2016 fra mobile enheder

Udmærket hotel. Flot beliggenhed lige foran tower bridge. Udsigt til vandet fra værelset. Meget tilfreds. God service fra personalet og morgenmaden var tilfredsstillende. Der er flere gode restauranter i gåafstand fra hotellet.
Ville bestemt bo her igen.

Dato for ophold: juni 2016
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, 15hellef
Anmeldt d. 10. februar 2016 fra mobile enheder

En gennemsnitlig hoteloplevelse.

Fik et meget lille værelse med begrænset udsigt - desværre ikke til Tower Bridge :-/

Værelserne trænger generelt til en kærlig hånd.

Der dufter/lugter forfærdeligt på hotellet da de - ligesom Hilton kæden - er meget begejstret for dufte???

Morgenbuffeten, roomservice og betjeningen er i orden.

Dato for ophold: februar 2016
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, AllanW351
Anmeldt d. 11. december 2015 fra mobile enheder

Fantastisk & smadder flot beliggenhed.
Men vi ankommer kl. 10.30, og får at vide at vores værelse endnu ikke er klar men at vi kan få det kl. 15...
De tager dog imod vores bagage .
Kl. 16 vender vi retur efter en lang dag ude i byen.
Vi får vores værelse (nr. 391) som ligger lige ud til Tower Bridge.
Men....
Værelset er Møg koldt, så vi trisser endnu en gang ned til receptionen Som i øvrigt ikke er nem at komme til & fra, da værelset ligger langt væk fra elevatoren.
Vi får at vide at varmen først bliver tændt kl. 18, men vi kan få en dyne op.
Det undre os naturligvis at man først tænder varmen kl. 18, men det ikke noget vi kan gøre noget ved.
Så for os som par blev dette hotel desværre en ringe oplevelse...

Dato for ophold: december 2015
Tak, Bubziz
Anmeldt d. 15. september 2015

Nabo til Tower og Tower Bridge med 5 min gang til undergrund. Hotellet imponere ikke ude fra men dejlige værelser med fantastisk udsigt, og god og venlig service i receptionen og restaurant. Lidt problemer med ventetid til morgenmadsbuffe.

Dato for ophold: september 2015
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, studsgaard1968
Anmeldt d. 20. april 2015

Hotellet ligger centralt i London, direkte ud til Themsen som nabo til Tower Bridge og i 5-10 minutters gåafstand fra Underground station og DLR station.

Mange værelser har udsigt til broen, andre til marinaen bag hotellet.

Personalet var venligt og imødekommende.

Jeg brugte hotellet til en forretningsrejse og modtog en gratis opdatering til Executive room, som var pænt og rent, nydeligt indrettet med behagelige senge og alt, hvad jeg ellers havde brug for, og gav adgang til Executive Lounge, hvor jeg kunne nyde morgenmaden i rolige omgivelser. Morgenbuffeten var ikke overdådig, men gav en god start på dagen.

Eneste ankepunkt var en lavfrekvent lyd på etagen, der vækkede mig kl. 6.15 om morgenen og varede ca. ½ time. Lyden var der, da jeg ankom om aftenen, men forsvandt hurtigt efter jeg var kommet på værelset, men gentog sig flere gange ad ca. ½ tim om morgenen. Receptionen havde ikke modtaget andre klager over støjen og havde derfor ikke noget bud på, hvor den stammede fra.

Værelsestip: Executive værelser på 5. sal giver adgang til separat lounge, hvor man kan nyde forfriskninger først på aftenen eller morgenmad i rolige omgivelser.
Dato for ophold: april 2015
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger