Google
fra 72,42 $
fra 22,87 $
fra 66,06 $
Anmeldt d. 9. oktober 2018 fra mobile enheder

På Den tradtionelle går tur fra toget til hotellet kommer jeg altid forbi slottet. Det er altid vær lige at stile sig op og se på slottet og trække vejret - så er man i London.

Dato for oplevelse: oktober 2018
Tak, MeretheH_12
Anmeldt d. 21. september 2018 fra mobile enheder

Noget man skal se, når man er i London. Det er mindre imponerende end man forventer, men smukt sted. Parkerne rundt omkring er derimod noget af det smukkeste

Dato for oplevelse: oktober 2017
Tak, Manja-Sophia K
Anmeldt d. 11. september 2018 fra mobile enheder

Flot bygning, statuer og meget høj sikkerhed. Et stykke at gå fra nærmeste underground, husk at nyde de omkringliggende parker.

Dato for oplevelse: september 2018
Tak, Anja J
Anmeldt d. 7. september 2018

Vi ankom til slottet, der var lang kød der var "åbent hus" Dronningen var ikke hjemme. Vi fik købt billetter og kom så ind i det flotte slot, sikke nogle rum, sikke møbler og malerier, man fornemmer helt sikkert en storhed som ikke findes mange steder. Vi fik udleveret hørebøffer hvor der blev fortalt om hvert enkelt rum. En fantastisk oplevelse.

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, JokerHavndal
Anmeldt d. 6. august 2018

Slottet er mega stort, over 700 værelser, 450 ansatte, store skatte og rigdomme, intet personligt at se fra Dronningen, og det var en skuffelse. Den "hvide salon" var meget smuk. Tag ikke små børn med derind, dertil er det for kedeligt. Ingen aircondition, så det var lummert at gå rundt

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, KP-DK