“Fantastisk guidet tur med Roberta”

SANDEMANs NEW Europe - London
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Anmeldt 30. oktober 2017 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg var på partur i London og tog på SANDEMANDs gratis guidet tur rundt i London med guiden Roberta. Vi besøgte en stor del af Londons store attraktioner og betydningsfulde bygninger, alt imens vi fik en grunding indførelse i britisk historie - især om kongehuset. Roberta var en perfekt guide - en rigtig ildsjæl - som livligt og personligt fortalte passioneret omkring alt vi så. Hun var meget tilgængelig og svarede på alle spørgsmål. Bestemt 3 timer værd - især hvis Roberta er job den dag!

Tak, Jesper Z
Filtrér

Anmeldt 28. juni 2017 fra mobile enheder

Vi var på Royal Tour i London. Vores guide Becky var super fantastisk. Hun var underholdende, god til at fortælle og hun vidste en masse spændende ting om London. Da vi var halvvejs sang hun også en lille sang
Da turen var færdig, var hun rigtig flink til at hjælpe os med at finde steder vi var interesseret i at se

Tak, Mathilde T
Anmeldt 19. december 2016 fra mobile enheder

Det er også et must når man er i London.... flot og prangende ... men en oplevelse at se hvordan de gør rigtig meget ud af udstillinger... både i slagter afd. Og diamanter og guld...der funkler i monitoren ...

Tak, hanbag65
Anmeldt 20. november 2016

Vores guide Becky gjorde vores gåtur rundt i London til en fantastisk oplevelse. Hun brænder for at formidle hendes viden og små anedoter videre til hendes deltager. Det var 2½ times underholdning i et rask tempo. Tak Becky.

Tak, Fru_Tang
Anmeldt 3. november 2016 fra mobile enheder

Super god, underholdende og informativ tur med Becky. Gik knap 10 km og fik rigtig mange anekdoter undervejs. De fleste af dem er sikkert sande

Tak, vmantwink

Rejsende, der kiggede på SANDEMANs NEW Europe - London, kiggede også på

Har du været i SANDEMANs NEW Europe - London? Fortæl om dine oplevelser!