Book på forhånd

fra 17,90 $
fra 17,90 $
fra 52,00 $
Anmeldt d. 28. juni 2017 fra mobile enheder

Vi var på Royal Tour i London. Vores guide Becky var super fantastisk. Hun var underholdende, god til at fortælle og hun vidste en masse spændende ting om London. Da vi var halvvejs sang hun også en lille sang
Da turen var færdig, var hun rigtig flink til at hjælpe os med at finde steder vi var interesseret i at se

Dato for oplevelse: juni 2017
Tak, Mathilde T
Anmeldt d. 19. december 2016 fra mobile enheder

Det er også et must når man er i London.... flot og prangende ... men en oplevelse at se hvordan de gør rigtig meget ud af udstillinger... både i slagter afd. Og diamanter og guld...der funkler i monitoren ...

Dato for oplevelse: december 2016
Tak, hanbag65
Anmeldt d. 20. november 2016

Vores guide Becky gjorde vores gåtur rundt i London til en fantastisk oplevelse. Hun brænder for at formidle hendes viden og små anedoter videre til hendes deltager. Det var 2½ times underholdning i et rask tempo. Tak Becky.

Dato for oplevelse: november 2016
Tak, Fru_Tang
Anmeldt d. 3. november 2016 fra mobile enheder

Super god, underholdende og informativ tur med Becky. Gik knap 10 km og fik rigtig mange anekdoter undervejs. De fleste af dem er sikkert sande

Dato for oplevelse: november 2016
Tak, vmantwink
Anmeldt d. 19. august 2016 fra mobile enheder

Var på Grim Reaper tour 19/8 16 med Trevor Smart som guide. Fantastisk oplevelse for teenagere og voksne, Trevor gjorde fortællingerne levende ☺

Dato for oplevelse: august 2016
Tak, Kamilla M