“FREE Tour of London”

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Anmeldt 20. november 2016

Vores guide Becky gjorde vores gåtur rundt i London til en fantastisk oplevelse. Hun brænder for at formidle hendes viden og små anedoter videre til hendes deltager. Det var 2½ times underholdning i et rask tempo. Tak Becky.

Tak, Fru_Tang

Anmeldt 3. november 2016 fra mobile enheder

Super god, underholdende og informativ tur med Becky. Gik knap 10 km og fik rigtig mange anekdoter undervejs. De fleste af dem er sikkert sande

Tak, vmantwink
Anmeldt 19. august 2016 fra mobile enheder

Var på Grim Reaper tour 19/8 16 med Trevor Smart som guide. Fantastisk oplevelse for teenagere og voksne, Trevor gjorde fortællingerne levende ☺

Tak, Kamilla M
Anmeldt 7. august 2016 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg ankom til London dagen forinden og tænkte at en guidet rundtur var den perfekte måde at starte vores ferie i London på. Vi har prøvet lignende ture i andre europæiske land, efter samme princip, og denne tur var bestemt lige så god som vi havde forventet. Vi valgte "Royal Tour", vores guide var danske Nicholas, han var rigtig dygtig til at snakke med alle og fortælle om en masse sjove ting fra Londons historie efterhånden som vi kom igennem gaderne. På dagen var der Prudential Ridelondon så mange gader var spæret af, men vores guide førte os fint uden om og valgte at gennemføre hele turen alligevel, selvom det tog noget længere tid en planlagt. Kan klart anbefales! Meget engagerede guider!

Tak, jfeldthaus
Anmeldt 7. august 2016

Vi havde booket en gratis guidet tur i London med Trevor som guide. Trevor er en entusiastisk guide og historiker, og hvis man interesserer sig for historie krydret med lidt sjov og spænding, er her en enestående mulighed. Denne gåtur varede ml. 2 og 3 timer i rask tempo. Dagen efter valgte vi 'Old City Tour' med guiden Angus. (£ 12 / 10) Denne tur kan også stærkt anbefales.

Tak, Lisbet F

Rejsende, der kiggede på SANDEMANs NEW Europe - London, kiggede også på

Har du været i SANDEMANs NEW Europe - London? Fortæl om dine oplevelser!