Book på forhånd

fra 18,40 $
fra 18,40 $
fra 52,02 $
Anmeldt d. 7. august 2016

Vi havde booket en gratis guidet tur i London med Trevor som guide. Trevor er en entusiastisk guide og historiker, og hvis man interesserer sig for historie krydret med lidt sjov og spænding, er her en enestående mulighed. Denne gåtur varede ml. 2 og 3 timer i rask tempo. Dagen efter valgte vi 'Old City Tour' med guiden Angus. (£ 12 / 10) Denne tur kan også stærkt anbefales.

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, Lisbet F
Anmeldt d. 3. august 2016

Trevor var vores fantastiske guide på en gratis tur rundt i den centrale del af London, Westminster. Udover at Trevor har fuldstændig styr på de historiske fakta og formidler dem med stor entusiasme og tilmed sikrer sig at alle kan høre hvad der bliver fortalt, krydres det hele med sjove historier om hændelser der er sket nogle af de steder ruten går forbi.
Guider, som Trevor, der egentlig burde have 6 stjerner i vurdering, gør en guidet rundtur til en ting, som du ikke må gå glip af.
Min varmeste anbefaling af denne tur!

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, Henning B
Anmeldt d. 7. maj 2016

Vi havde booket en gratis guidet tur igennem nogle af de største seværdigheder i London på newlondon-tours.com.
Turen blevet guidet af Angus, hvilket var en fantastisk oplevelse. Angus er helt ekstrem indlevende gennem hele turen, og han kender historien bag både gamle bygninger, den royale familie samt den engelske søhelt Lord Nelson.
Angus snakkede højt og havde et godt overblik over gruppen og var meget personlig. Han startede ud med at spørge ind til, hvor alle i gruppen var fra, og han inddragede alle i gruppen i forskellige fortællinger.
Vi kan varmt anbefale denne tur, og så håber vi, at I får Angus som guide.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, dahlpedersen
Anmeldt d. 15. februar 2016

Vi havde en fantastisk tour rundt i Oxford. Fik hele historien om det engelske kongehus serveret over en kop kafe, af vores entusiastiske guide Angus. Malerisk, levende.
Alle de små anekdoter om de enkelte Colleges og andre spændende bygninger.

Dato for oplevelse: februar 2016
Tak, Birgit T
Anmeldt d. 30. marts 2015

Var på Sandemans gratis Royal Tour og det var en fornøjelse. Vores guide Jake, var underholdende og kunne fortælle mange gode historier og interessante facts om London. Bestemt anbefalelsesværdigt hvis man skal besøge London!

Dato for oplevelse: marts 2015
1  Tak, Cecilie M