“Ganske enkelt fremragende guidet tur i London med Trevor”

SANDEMANs NEW Europe - London
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Anmeldt 3. august 2016

Trevor var vores fantastiske guide på en gratis tur rundt i den centrale del af London, Westminster. Udover at Trevor har fuldstændig styr på de historiske fakta og formidler dem med stor entusiasme og tilmed sikrer sig at alle kan høre hvad der bliver fortalt, krydres det hele med sjove historier om hændelser der er sket nogle af de steder ruten går forbi.
Guider, som Trevor, der egentlig burde have 6 stjerner i vurdering, gør en guidet rundtur til en ting, som du ikke må gå glip af.
Min varmeste anbefaling af denne tur!

Tak, Henning B
Filtrér

Anmeldt 7. maj 2016

Vi havde booket en gratis guidet tur igennem nogle af de største seværdigheder i London på newlondon-tours.com.
Turen blevet guidet af Angus, hvilket var en fantastisk oplevelse. Angus er helt ekstrem indlevende gennem hele turen, og han kender historien bag både gamle bygninger, den royale familie samt den engelske søhelt Lord Nelson.
Angus snakkede højt og havde et godt overblik over gruppen og var meget personlig. Han startede ud med at spørge ind til, hvor alle i gruppen var fra, og han inddragede alle i gruppen i forskellige fortællinger.
Vi kan varmt anbefale denne tur, og så håber vi, at I får Angus som guide.

Tak, dahlpedersen
Anmeldt 15. februar 2016

Vi havde en fantastisk tour rundt i Oxford. Fik hele historien om det engelske kongehus serveret over en kop kafe, af vores entusiastiske guide Angus. Malerisk, levende.
Alle de små anekdoter om de enkelte Colleges og andre spændende bygninger.

Tak, Birgit T
Anmeldt 30. marts 2015

Var på Sandemans gratis Royal Tour og det var en fornøjelse. Vores guide Jake, var underholdende og kunne fortælle mange gode historier og interessante facts om London. Bestemt anbefalelsesværdigt hvis man skal besøge London!

1  Tak, Cecilie M
Anmeldt 26. februar 2015

Vi havde hjemmefra bestilt en gratis guidet tur af nogle af de store seværdigheder i London.
Det er, for os, altid en anderledes og bedre oplevelse at gå på sightseeing, når man har en guide. Man får ting at vide uden at skulle se ned i en bog, og derved "glemme" at se på seværdigheden. Og når guiden så er så entusiastisk, levende og morsom som vores guide Angus var, så gør det turen til en af de bedste oplevelser vi havde i vore 5 dage i London.
Guiden får ingen løn for turen, og vi havde ikke hjemmefra læst, at man ved turens afslutning kan betale guiden det, man synes turen er værd, så det skulle vi lige bruge lidt tid på at overveje.
Vi gør det gerne igen.
Berit

2  Tak, Berit2015

Rejsende, der kiggede på SANDEMANs NEW Europe - London, kiggede også på

Har du været i SANDEMANs NEW Europe - London? Fortæl om dine oplevelser!