“Beatlesmuseum i Liverpool”

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for større børn
Anmeldt 3. november 2017 fra mobile enheder

The Beatles story er et stort og flot Beatles museum.
Utroligt mange og flotte rekvisitter og gode fortællinger.
En fantastisk oplevelse for alle.
Sæt en time af til besøget - eller mere.
Måske kan det betale sig at bestille billetter på forhånd.
Det er meget populært.

Tak, Torben T
Filtrér

Anmeldt 17. september 2017 fra mobile enheder

Det koster ca. 16 pund at komme ind. Man får en audioguide som giver en flere muligheder for at lytte til primært historiske begivenheder om Beatles. Udstillingen er historisk bygget op med start i 40'erne da de blev født og med sluttidspunkt da de splitter op og en beskrivelse af hvad de fire lavede/laver efterfølgende. Kunne godt have tænkt mig nogle flere musikalske indslag.

Tak, Bo W
Anmeldt 16. september 2017 fra mobile enheder

Et besøg værd for Beatles entusiaster. Spændende rejse igennem Beatlestiden. Ikke rigtig noget for børn. Indgang ca. 15 £.

Tak, Charlotte L
Anmeldt 18. juli 2017 fra mobile enheder

Vi skulle se museet når vi nu var i byen. Det var ret dyrt. Man fik en audio med rundt og fik så fortalt historien om bandet. Der var ikke ret meget at kigge på. Mest billeder og tekst. Der var ikke mange rekvisitter og nogle af de kulisser der var bygget havde set bedre dage.
Vi var der, har set det og det var det. Tror ikke vi anbefaler det til andre.

Tak, Thelinbrandstrup
Anmeldt 7. juli 2017 fra mobile enheder

Et virkelig fint museum, hvor man får hele historien. Kan gøres på ca. 1,5 time. Et must når man er i Liverpool

Tak, Martin S

Rejsende, der kiggede på The Beatles Story, kiggede også på

Har du været i The Beatles Story? Fortæl om dine oplevelser!