“Fint lille museum uden kant på historierne”
Anmeldelse af The Beatles Story

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for større børn
Anmeldt for 12. maj 2017

​Godt og attraktiv udstilling., der kræver min en time og sagtens kan tage mere.
Fint at kunne få historierne via hovedtelefonerne, men desværre også lidt for meget gentagelse mellem ord og skilte.

Jeg savnede en beskrivelse af kriserne og konflikterne i gruppen. Ting som vi alle ved var der, men fuldstændig mangler.

Hvis man vil spare de 15£ kan man se den meget korte version på Liverpool museet, hvor de har et hjørne inkl. film vedr. Beatles (og andre Liverpool musikere)

Tak, Ebbe08
Filtrér

Anmeldt for 8. maj 2017 fra mobile enheder

Man får udleveret et headset ved indgangen, som man bør bruge. Uden det får man ikke meget ud af udstillingen. Den giver en fin indføring i Beatles' historie - især de første år. Jeg synes, at udstillingen mangler noget i de år, hvor Beatles var på toppen.

Tak, claus_kn
Anmeldt for 4. maj 2017

På en fodboldtur til Liverpool besøgte vi også Beatles museet, som ligger i det fantastiske område ved Albert dock.
Et super museum h or man følger BeTles fra deres start. Rigtig gost bygget op.
God oplevelse
Havde købt billetter hjemmefra på nettet. Super nemt.

Tak, Merete Ravn J
Anmeldt for 21. april 2017

Hvis man elsker Beatles - og hvem gør ikke det - så er dette stedet at tage hen. Man får hele historien og masser af atmosfære

Tak, Aiken2770
Anmeldt for 17. april 2017 fra mobile enheder

Hvis man nu er i Liverpool, så er det et besøg værd.
Man får historien om drengene fra Liverpool, plus en masse andre historier :-)

Tak, HamSjael

Rejsende, der kiggede på The Beatles Story, kiggede også på

Har du været i The Beatles Story? Fortæl om dine oplevelser!