Åben i dag: 10.00 - 02.00

fra 239,59 $
fra 83,91 $
fra 27,97 $
Anmeldt d. 22. maj 2016 fra mobile enheder

Hvis man har lidt Beatles i blodet er det stedet man skal besøge i Liverpool. Lad dig rive med af atmosfæren.
Man fornemmer 60'er stemningen i den mørke kælder.
Live musik hele dagen og aften. Ofte Beatles kopi bands.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, tagen2013
Anmeldt d. 25. marts 2016 fra mobile enheder

Rigtig fed stemning på The Cavern Club. Fedt live musik. Tror ikke at det er tilfældige kunstnere det kommer på scenen.

Tak, michaelaM8336JQ
Anmeldt d. 14. marts 2016

Besøget på Cavern club varede ikke lang tid, da vi hurtigt smuttede videre. Men stemningen nede i den dunkle kælder var rigtig hyggelig, der var live musik og hurtig betjening i baren. Anbefalelsesværdigt - men vær forberedt på at der er mange mennesker.

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, thearazz
Anmeldt d. 19. februar 2016

Flere etager under gadeplan finder du stedet, hvor Beatles spillede i deres unge år. I dag er der stadig musik og en meget international atmosfære

Tak, 349henrikh
Anmeldt d. 16. januar 2016 fra mobile enheder

Prøv det - enestående spillested, hvor Beatles startede sin helt igennem enestående karriere. Øllet er godt musikken er god.

Tak, Richardt58