Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (5.014)
Filtrer anmeldelser
5.014 resultater
Medlemsvurdering
998
1.348
1.263
816
589
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
998
1.348
1.263
816
589
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 5.014 anmeldelser
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 2. september 2011

Som en mors dag gave havde min mor og jeg købt en spa-ferie på Hilton Metropole Brighton, som bare blev værre og værre, efter hundrevis af telefonopkald for at reservere vores ferie kom tiden endelig til at tage af sted!!
Godt, ved ankomsten var check-in langsom, vi kom til vores værelse, der var en forfærdelig udsigt til en død due på det flade tag neden for vinduet, kiste og kommode var i stykker, beskidte vægge, badeværelset var det værste med mug overalt, huller i døren, bare over det hele beskidt, så vi kontaktede receptionen 3 gange og brugte telefonen i vores "hul", undskyld, værelse, efter at blive kørt i ring i mere end en time tog vi sagen i egen hånd og tog vores bagage og gik tilbage til receptionen, en hjælpsom pige fik en til at vise os rundt i nogle flere værelser - som alle var dårlige, da vi ønskede at komme ned i spaen accepterede vi bare et og gik ned til spaen, kun for at
få at vide vi kunne ikke få nogen behandling, da weekender har brug for på forhånd at blive reserveret (vi havde bedt om det igen og igen i et forsøg på at bestille og fik at vide nej, bare tag til spaen når du ankommer) tog derfra med følelsen af at være meget oprevet og bare gerne ville tage hjem - som var det, vi gjorde. Hvis du kan lide beskidt, uorganiseret rod er dette stedet for dig!!!!
ALDRIG IGEN, hvordan det kan være Hilton-kæden er stolt over at have dette hul vil jeg aldrig forstå.

Tak, nicola m
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original
GuyHilton, General Manager hos Hilton Brighton Metropole, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. september 2011
Google Oversæt

Dear Guest,

Thank you for your recent review on Trip Advisor.

I am sorry that on this occasion we did not meet your expectations during your stay with us back in June 2011.

Having checkedin to your reservation, I can see that your Spa weekend voucher was booked via a third party. The terms and conditions of the voucher state that all beauty treatments must be made in advance of your arrival with our Spa. Since your visit to the hotel, we have reviewed our procedures to ensure that all future reservations for Spa breaks are contacted by the Spa to make guests appointments prior to arrival.

We are pleased to advise you that our ongoing refurbishment peogramme continues this year which will see more bedrooms and bathrooms being refreshed and updated to the Hilton standard.

I would also like to thank you for taking the time to communicate the areas of how your expectation where not meet with our Guest Relations Manager whilst you were at the hotel. Our records show that an outcome was agreed which had also been accepted.

Having read your review, please contact either myself or one of my Guest Relation Managers if you would like to talk to us in more detail regarding your stay.

Kind regards
Guy

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 4. oktober 2018

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 4. oktober 2018

Dato for ophold: oktober 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SaschaKoehler, General Manager hos Hilton Brighton Metropole, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 3. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SaschaKoehler, General Manager hos Hilton Brighton Metropole, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 1. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SaschaKoehler, General Manager hos Hilton Brighton Metropole, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser