“Prøv det”
Anmeldelse af Café Farø Vad

Café Farø Vad
Anmeldt 28. marts 2022 fra mobile enheder

Lækker veltilberedt mad af gode friske råvarer. Ingen mikroovne i køkkenet. Mange økologiske råvarer. Skøn betjening :-)

Dato for besøg: februar 2022
1  Tak, MichaelO3003

Anmeldt 26. december 2021

Havde en fantastisk julefrokost på Café Farø Vad Super god mad, og masser af det. Virkelig hyggeligt sted og utrolig venlig betjening. Stedet er meget spændende og mega hyggeligt. Det er oplagt et sted vi vil besøge igen.
Tak for en dejlig oplevelse den 26-12-2022
Tina Sarah og John

Dato for besøg: december 2021
1  Tak, B5879AVjohnp
Anmeldt 23. august 2021 fra mobile enheder

Jeg kan i høj grad anbefale stedets specialitet, rotisserikylling. Bedste kylling jeg har fået i Danmark, ledsaget af frisk salat, coleslaw og kartofler. Drik f.eks. stedets egen æblemost til. Det bliver ikke bedre.

1  Tak, Anders G
Anmeldt 21. juli 2021

Super god mad, god betjening og smilende personale. Kan helt bestemt anbefales
Super flot udsigt ud over vandet, ikke langt fra Farbroerne.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, JetteD14
Anmeldt 14. november 2020

Supergod og veltillavet mad. Lækre børnemenuer med frugt og grønt samt velsmagende og dejlig mad til os voksne. Afslappet og hyggelig atmosfære med plads til alle og fuld opmærksomhed fra personalet med tid til underholdning af børnene. Vi har været der før og vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: november 2020
1  Tak, Frederikke_1264

Rejsende, der kiggede på Café Farø Vad, kiggede også på

Bogø By, Vordingborg Kommune

Bogø By, Vordingborg Kommune

Har du været i Café Farø Vad? Fortæl om dine oplevelser!